Ik drink ook nooit cola kan er uberhaubt niet tegen, van de week stond op teletekst dat je er zelfs dood aan kunt gaan Moet je wel iedere dag 3 liter ofzo drinken
Groetjes Michelle
Ik drink ook nooit cola kan er uberhaubt niet tegen, van de week stond op teletekst dat je er zelfs dood aan kunt gaan Moet je wel iedere dag 3 liter ofzo drinken
Groetjes Michelle
quote:
Voor sommige mensen is dat echt lastig. Maar dat zijn wel vaak mensen die zelf eigenlijk ook niet van bewegen houden.M.
Precies en dat vind ik nou zo jammer.
Tuurlijk zijn er mensen voor wie het echt niet mogelijk is, door lichamelijke beperkingen ofzo maar het merendeel heeft er simpelweg geen zin in. En dat terwijl je er juist zoveel plezier in kan beleven. Ik moet zeggen dat ik zelf ook geen sportfanaat ben. Daarentegen vind ik het wel heerlijk om met die kleine meid bezig te zijn, gewoon binnen een beetje stoeien (voor zover dat nu al mogelijk is natuurlijk), lekker zwemmen. Of lekker naar de dierentuin of kinderboerderij wandelen, dat is tenslotte ook bewegen.
liefs,
Rinske
Ik ben zelf beperkt waardoor ik niet meer sporten kan, maar we gaan regelmatig naar buiten en ik probeer 1 keer per week naar de kinderboerderij te gaan bij ons om de hoek. Daarnaast als we niks hebben ga ik op zaterdag zwemmen met Morgan en pappa voetbalt natuurlijk dus ze krijgt genoeg aan sport en beweging mee.
Groetjes,
Michèle
nou dat bedoel ik dus, kleine moeite dan toch? Wij hebben hier helaas geen kinderboerderij in de buurt, maar ik ga zeker 1x per week naar mn ouders, waar er wel eentje vlakbij is en dan gaan we samen met opa of oma of allebei. En ook daar: m’n moeder vind het heerlijk maar kan niet langer dan vijf minuten lopen, zij gaat dan op de fiets en wij wandelen er lekker achteraan. ach voor de meeste is t gewoon gemaktzucht en vinden ze t blijkbaar makkelijker om zo’n kindje voor de tv te planten want daar worden ze ook wel stil van en icm snoepjes, uiteindelijk dik! Erg jammer dus en niet nodig, is mijn bescheiden mening.
liefs,
Rinske
Ook al heb je lichamelijke beperkingen dan heb je meestal nog wel een partner die er iets mee kan doen, ik kan ook niet lang lopen en staan ed maar mijn mannetje wel dus dylano krijgt beweging genoeg niet door mij maar door rené .
En geloof me dat je je eigen dan vaak behoorlijk kl*te voelt
Groetjes Michelle
dat kan ik me zeker voorstellen dat je je klte voelt, ook mijn lijf zit niet echt goed in elkaar geknutseld en heb met momenten (gelukkig niet al te vaak) erg veel moeite met staan en lopen e.d. en dat vind ik al moeilijk. dus kan me voorstellen als je dat meestal hebt dat dat helemaal kt is.
liefs,
Rinske
Hier nog 1, van de week wilde ik Morgan uit der kinderstoel tillen, Mervin stond te koken. Blokkeerd mijn heup. Alsof er een spiertje klem zit dus ik kan er totaal geen kracht meer op zetten. Ik kon gelukkig Mervin op tijd roepen dus die kon morgan opvangen bijna want die had ik al half uit de stoel en ze werkt nog niet genoeg mee dat je haar zo terug kan laten glijden. Gelukkig kon ze wel op mijn schoot dus toen ik zat kon hij ook weer verder, maar mensekinderen wat deed dat pijn. Ik moet zo ie zo alles even na laten kijken want ik heb nu elke dag pijn in mijn scheenbeenbot en das niet goed. Dat is puur vermoeidheid van mijn benen dus ik ben bang dat ik weer naar de orthopeet mag. Helaas kan er niet meer aan verhoging onder mijn steunzool, maar zoals het voelt staat de boel weer helemaal scheef. Mijn benen zijn ook voortdurend moe, alsof ze niet goed doorbloeden. En das eigenlijk sinds de bevalling.
Groetjes,
Michèle
Inderdaad wel even na laten kijken michèle.
En ik heb het al bijna 19 jaar dus je raakt er wel aan gewend alleen nu met de kleine merk je het weer goed. en das weer even flink balen maar is niet anders, zo kan ik ook absoluut niet met me dochter shoppen en dat zijn ook van die baalmomenten ze heeft er gelukkig begrip voor maar is niet altijd leuk.
Groetjes Michelle
dat is wel even schrikken zeg. gelukkig maar dat mervin in de buurt was. maar inderdaad zeker even na laten kijken.
liefs,
Rinske
Ja ik heb het wel vaker Rinske maar nog nooit met Morgan gebeurd zeg maar. Hopelijk is fysio of zo voldoende, maar ja we moeten het wel zeker weten.
Groetjes,
Michèle
quote:
Ik drink ook nooit cola kan er uberhaubt niet tegen, van de week stond op teletekst dat je er zelfs dood aan kunt gaan Moet je wel iedere dag 3 liter ofzo drinken![]()
Groetjes Michelle
Ja, haha, van water drinken ga je ook dood.
Alleen dat duurt wat langer dan met cola: van water moet je zo’n 10 tot 12 liter op een dag drinken…
quote:
Zielig he voor die kindjesIk vind de yoghurt ook bijna nooit zuur.. Maar vind choco vla toch lekkerder hoor
Liefs
M.
Blijkbaar niet, maar dat is waar toen in Nijmegen ook mensen toen aan zijn overleden. Te veel aan water. Klinkt raar, maar je kan jezelf inderdaad verdrinken.
Groetjes,
Michèle
behoorlijk bizar zeg!
kan me niet voorstellen wat zo iemand dan bezielt om zoveel te drinken, en dan hebben we het nog niet eens over het comazuipen dan heb je t dus over 'gewoon’water.
liefs,
Rinske
Eh hier drinken we twwe liter thee (mamma) en 2 liter koffie (pappa) per dag en soms wat anders maar das soms.
Groetjes,
Michèle
twee liter thee kan ik ook nog wel aan komen, drink er behoorlijk wat van weg. maar twee liter koffie, dan begin ik toch wel behoorlijk te stuiteren hahaha.
liefs,
Rinske