Ha ha ha ik zal het je eind van de maand laten weten Sandra
Groetjes,
Michèle

Ik kan er heel goed tegen hoor
weet wie het zeggen indd hahahaha
Moet wel op tijd me haar verven anders denken ze dat dylano met oma op stap is en dat gaat me wel te ver hahahahahaha
Liefs Michelle
Toen ik 19 jaar was, deed ik de PABO en liep ik stage bij een kleutergroep. Daar werd een meisje gebracht door haar moeder, maar dat was al een oudere vrouw. Dus deze naïeve, domme muts zei in al haar onschuld: “Wat lief dat oma jou vandaag naar school komt brengen.” Oeps. Foutje, bedankt. Gelukkig sloot ik m’n stage wel met een voldoende af…
Ik wil maar zeggen Michelle: verven dat haar!!!
Groetjes,
M
owwwwwwww daar sta je dan met je goed fatsoen
enne dat verven ben maar niet bang hahahah zodra een paar grijze haartjes weer zichtbaar worden komt de pot verf
Liefs Michelle
Oh wat erg Mriek. Dan wil je toch echt het liefst even door de grond zakken!
Gelukkig heb je er toch nog een voldoende aan over gehouden
Enne Michelle die grijze haren die zijn helaas niet leeftijdsgebonden.
Ik begin tussen mijn blonde haren ook al grijze haren terug te vinden
Gelukkig maar een paar, maar ja wie weet hoe hard het gaat.
Groetjes,
Sandra
Ja, was vrij genant inderdaad. Dat zal me dan ook niet snel een tweede keer gebeuren, haha. Enne, hier ook al grijze haren hoor! En meer dan eentje helaas. Zucht. Hier wordt dus ook al druk haar geverfd. Het zal mij niet gebeuren dat zo’n mutsige stagiaire me voor iemand anders dan z’n moeder aanziet. Haha!
Groetjes,
M
Moregan lijkt zoveel op der vader, zeker in he begin dat de nieuwe leidster op de creche dacht dat ik de oppas was of zoiets. Daar verf je niet tegenop helaas.
Groetjes,
Michèle

Nee, daar kun je helaas niet tegenop verven Michelle.
Haha Mriek, kan me voorstellen dat je dat niet wilt laten gebeuren!
Groetjes,
Sandra
indd haalt verf dan niets uit
Snappen ze dan niet dat een kind meestal ook wel een moeder heeft???
Aha ben dus niet de enige die al moet verven
Liefs Michelle
Ha ha ha ja dat wel, maar Morgan leek echt niks op mij in het begin, Het is dat ik wist dat ik haar gebaard had zeg maar. Maar aan de andere kant ze leek zoveel op Mervin dat niemand kon ontkennen dat ze van hem was
Groetjes,
Michèle