Hey meiden,
Even een vraagje. Dani is al eventjes heel bewegelijk in zijn bedje. Draait veel naar zijn buik, kan inmiddels ook af en toe weer terugrollen (doet hij overigens alleen in bed), maar zit ook regelmatig klem of ligt helemaal aan de boven of onderkant van het bed…noem maar op.
Hierdoor slaapt hij vooral 's nachts erg onrustig. Afgelopen nacht is hij ook elke uur wel een keer wakker geworden (of nou ja hij wordt niet echt wakker volgens mij, maar huilt wel hard). We leggen hem dan goed en soms laten we hem ook maar even zelf wat proberen (niet langer dan 5 minuten hoor).
Nu komt het onrustige slapen volgens mij ook door een sprong waar hij naar mijn idee midden in zit.
Maar hoe is dit bij jullie gegaan of misschien nog steeds bezig? En hebben jullie misschien tips…moeten we elke keer naar hem toe gaan om hem goed te leggen of echt pas naar boven gaan als hij echt blijft huilen? En hoelang heeft dit bij julllie geduurd. Het lijkt me voor zijn slaaprust ook niet goed. Hij is al niet erg tevreden de afgelopen periode, maar nu helemaal niet.
Liefs!