Rommelen in bed een fase?

Nou, Erik ging de eerste keer staan in bed in z’n slaapzak. Dus zoveel moeilijker vond hij het niet hoor…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ook hier vanaf het begin gestaan in zijn slaapzak

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Of het is misschien wel moeilijker in een slaapzak, maar zijn onze kinderen gewoon topkinderen Michelle en dat ze het daarom kunnen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan staat ook in der slaapzak en dat is geen enkel probleem. Ook een wionderkindje??

Groetjes,

Michèle

3 wonderkindjes

Liefs Michelle

En hier is nummer 4.

De eerste keer staan was in bed met trappelzak aan. En toen hij dat ontdekt had ging hij het ook in de box doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Haha!!
Nou Seth die doet dat echt niet
Moet ik er wel even bij vertellen dat hij nog niet zelf kan gaan zitten, dus als hij ligt, komt hij simpelweg niet omhoog, haha, en kwaad dat hij erom wordt
Liefs, Anne

Lilypie

Morgan zit sinds vanmiddag zelf op de kont. Daarvoor zat ze op der knieeen maar nu du op der kont en ik kon met de camera zien dat ze dus ook op de kont in der bed zat, maar ze staat ook al een tijd dus ik denk niet dat ik veel problemen ga hebben met haar in bed gezien ze vanuit lig naar staan en zit kan en alle andere vormen ook zeg maar. Ze moet eigenlijk alleen nog los gaan staan en lopen. Al weet ik niet of ze dat ook in een maand doet hoor.

Groetjes,

Michèle

Spannend, die weddenschap. Je kan het Morgan, lopen op je 1e verjaardag!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha hah a jij begrijpt wat ik bedoel Mriek

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk, hoe lang ‘kennen’ we elkaar nu inmiddels?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Phoe morgan was geloof ik een maand of 2 dus toch alweer zo’n 9 maanden. We hadden er nog 1 bij kunnen hebben

Groetjes,

Michèle

OOk ik ben zeer benieuwd of dylano het gaat redden in het jaar hij heeft nog 2 maanden om los te gaan staan en los te lopen af een toe staat hij jawel!!! 1 hele tel los hahahahahaha

Liefs Michelle

Negen maanden alweer? Goh. Lijkt langer.

Oeh, ik zie nog precies één maandje en dan is het bij jullie groot feest!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het zou zo maar eens kunnen dat Morgan binnen 1 maand nog gaat lopen. Ze zijn soms zo onvoorspelbaar en doen het op momenten dat je het niet verwacht.

Tim kan pas een paar weekjes los staan, maar sinds gisteren kan hij los lopen. Vind het echt zo superleuk dat het hem gelukt is. Heb er als trotse moeder net even een topic over gemaakt. Hij was gisteren 1 jaar, 1 maand en 1 dag. Wel grappig allemaal eentjes, maar goed maakt verder ook niet uit. De een is sneller met dingen dan de ander. Maar wat kun je supertrots zijn als ze weer nieuwe dingen kunnen.

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/djOxp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Gewijzigd door - Sandra1980 op 03 Aug 2009 12:06:32

Ha ha ha ha ja inderdaad Mriek precies nog 1 maand enne voor mamma nog 27 dagen

En we wachten af Sandra. Ik zie haar er wel voor aan dat ze het op der verjaardag doet of zo

Groetjes,

Michèle

Oh jee, dan wordt mama 30??? Aargh! Haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach volgens mij collega ga je dan al aftakelen en zo dus ik denk dat ik nog maar een jaartje 29 wordt…

Aan de andere kant volgens het mannetje voel je er niks van en die kan het weten…

Groetjes,

Michèle

Ikke ook. Ben al 32 en geen centje pijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gelukkig maar, dan hoef ik me over 10 maanden geen zorgen te maken

Groetjes,
Sandra

Lilypie