gegeten heeft?
jawel pizza margaritha. ik had gewoon zin in pizza vanavond en had geen zin om te koken. heb 4 uur staan strijken vanmiddag dus jullie geloven me vast wel als ik zeg dat ik helemaal was afgewerkt vandaag gezien de klachten die ik heb.
Dat strijken kwam… rico heeft nu dus een peuterkamer. en ik heb alle beddengoed/gordijnen noem maar op uitgewassen en netjes gestreken ook had ik nog 2 machines 1 van Rico en 1 van ons waar ook een hoop strijkwas bij zat dus nouja…dan weet je het wel.
ik was dood en doodop en zei: rico pizzaatje? haha. hij keek me aan van: durf ik dat aan?
dus ik een mixpizza besteld: margaritha en de andere helft doner kebab.
af en toe gaf ik rico een stukje doner erbij. vond hij best lekker. ook de pizza vond hij wel oke maar we hadden ook tomaat komkommer en sla.
hij had bijna voor het eerst komkommer gegeten (ooit 1 keer eerder) en hij werd KWAAD ja serieus toen de komkommer op was.
werd zelfs boos op zijn pizza en zei tegen mij: mama! goed eten!
hahahha ik heb me suf gelachen!
dus… nu wordt komkommer ook vaker gekocht aangezien hij het zo heerlijk vind!
rico heeft trouwens ooit 1 keer eerder een frietje gehad (mogen proeven van ons bord) toen we friet haalde. Normaal geef ik hem altijd een slaatje met een frikandel als we daar iets van eten… een paar maanden terug dus ook, maar ik was wel benieuwd of hij frietjes lekker vond!
ik ben niet zo van het ongezonde voor hem maar goed die ene keer in de maand denk ik nu… en zelfs dan nog denk ik van hmm… maargoed nu zit het al in de buik en we zijn beide blij omdat we lekker gegeten hebben!
![]()