Hahahaha, Eef zegt ook altijd ASJ als ze DANK JE bedoelt! Grappig dat ze dat weer allebei doen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hahahaha, Eef zegt ook altijd ASJ als ze DANK JE bedoelt! Grappig dat ze dat weer allebei doen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik wist niet eens dat er kinderketchup bestond Inge. Maar goed wij geven Tim zijn patatjes zonder saus. Heel af en toe beetje pindasaus, maar hij eet de patat liever zonder saus. Zout doe ik er pas op, nadat Tim de patat op zijn bord heeft.
Groetjes,
Sandra
rico krijgt wel een klein beetje zout op zijn frietjes hoor, ik doe ook zout bij de aardappels dus waarom dan niet op de friet?
@Rainbow: jee ja weer he! die 2 zijn echt hetzelfde qua praten.
POEPIES TAAN! hahahha
ik mail je trouwens even naar aanleiding van een topic die je laatst had die ik nu niet meer kan vinden
quote:
Ik wist niet eens dat er kinderketchup bestond Inge. Maar goed wij geven Tim zijn patatjes zonder saus. Heel af en toe beetje pindasaus, maar hij eet de patat liever zonder saus. Zout doe ik er pas op, nadat Tim de patat op zijn bord heeft.Groetjes,
Sandra
Ja dat is zonder kleur geur en smaakstoffen! prima spulletje vind het zelf ook best lekker.
hij doet dat heel netjes, sopt een klein beetje in de ketchup en eet dan zijn frietje op. superlief!