Rico vandaag paard heeft gereden?

ja ik gaf het al eerder half aan maar het is dus super goed gegaan. het was een kleine pony die bij mij met zn hoofd (een paard heeft toch een hoofd he) bij mijn heup komt dus echt superklein. super mooi paardje en hij heet Tommie.
Rico vond het helemaal top en hij was ook echt niet bang! hij heeft het paardje mogen “leiden” zeg maar aan de teugels en hij heeft ook een paar rondjes mogen rijden (met begeleider erlangs uiteraard)
hij vond het zooo gaaf en als ik de foto kan plaatsen doe ik het meteen, ik kan m nog niet echt openen op deze computer maar bij de laptop wel, zo gauw ik daar bij kom plaats ik een foto. jammer dat de helft mislukt is. heb alleen de foto dat hij op het paard zit.
maargoed, de dag was dus geslaagd!

nou het is toch gelukt; bij deze een foto!

Gewijzigd door - MamavanRico op 02 Apr 2011 17:48:12

Volgens mij is dat een falabella of is het echt nog een jonge pony (een falabella is namelijk een miniatuur paard en geen pony ) Maar hij ziet er erg blij uit inderdaad. Morgan wil altijd het paard van het draaiorgel aaien maar als ze er naast staat is ze bang Nou is die wel erg groot hoor.

Groetjes,

Michèle

ik zag de foto’s ook op je hyves echt leuk!! je ziet hem ook echt genieten

En wat krijgt hij een lekker koppie met haar krullenbol

Liefs Shirley

Gewijzigd door - x-shirley-x op 02 Apr 2011 18:11:52

@Michele: ja echt gaaf he
nee nee dit is Shetlandpony! nog niet eens zo heel oud.
echt tof! kei lief beest. mijn oom heeft een hoop paarden!

@Shir: ja hij genoot echt! hij roept nou nog steeds om de haverkap: tommie waar ben juuuuhhh!!!

Leuk! Ik zag hem net op hyves. Rico heeft van die toffe krullen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek: haha gaaf he lekker knulletje! oh enne dit zijn dus ook zn nieuwe schoenen!

Ha ha ha wat een kleintje dan inderdaad. Meestal zijn ze net ietsjes groter, maar wel leuk hoor.

Groetjes,

Michèle

had nog even nagevraagd het was een mini-shetland pony
hij zei dat ze inderdaad ook groter konden maar deze is dus een mini
maar zooo lief
hij gaf rico ook kopjes heel schattig en hij pakte een wortel uit zn hand

Ik heb de foto ook al op je hyves gezien, maar hij ziet er echt stoer uit. Je kan echt zien dat hij het erg leuk vond.

Groetjes,
Sandra

Shetlanders staan ook bekend om hun lieve zachte karakter. Ideaal met kleine kinderen inderdaad.

Groetjes,

Michèle

hoorde gisterenavond nog dat het net geen jonge meer is inmiddels. maargoed wel een mini shetlander, shetlanders zijn al klein maar deze nog een maat kleiner dus.
@Sandra: ja echt hij heeft onwijs plezier gehad!

Ach ja daar zullen net als bij andere dieren en mensen wel eens kleinere exemplaren tussen zitten

Groetjes,

Michèle

haha ik ben het levende voorbeeld
of bedoelde je een lilliputter?

Ook, maar ok kleine mensen. Ik ben ook maar 1.60 en mijn vriendinnen zijn 1.55 en 1.50

Groetjes,

Michèle

ik ben ook 1.55 dus hoor ik ook bij het clubje

niks mis mee toch als ze het krukje maar niet uit de keuken halen

Groetjes,

Michèle

Supergave foto En wat heeft hij een lol, heel mooi om te zien! En inderdaad wat een mooi koppie heeft Rico

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@Michele: haha, en dan te bedenken dat rijco de keuken wil laten verhogen

@Hanna: thnx! ik ben ook erg trots op mijn ventje, wordt later een prins op het witte paard denk ik

laten verhogen?? Waarom in vredesnaam??

Groetjes,

Michèle

Super zeg! En stoer hoor dat ie er helemaal niet bang voor was.
Een heerlijk ventje om te zien (ik blijf jaloers op z’n haardos!!!)

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers