Rico vandaag paard heeft gereden?

@Michele: omdat hij graag kookt en hij ruim 2 meter is en ik 1.55 de keuken is op kleine mensjes gemaakt hahahaha.

@Mamavanjasper: aaah ik voel me gevleidt!

Super toffe foto!!! Leuk dat hij er zo van genoten heeft (en jij ook )

quote:
Shetlanders staan ook bekend om hun lieve zachte karakter. Ideaal met kleine kinderen inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Ehh moet zeggen dat ik dat over shetlanders nog nooit gehoord heb Wat je wel vaak hoort is SHITlander omdat ze juist zo dwars zijn haha. Of is dat alleen hier?
Wij hebben zelf ook een aantal shetlanders gehad, aan een touwtje het braafste beest van de wereld… laat je m los dan is ie er vandoor. Oeps, zelfs 1 gehad die de hoefsmid een hoefnagel door zn hand getrapt heeft
Maar idd ook 1tje (van de totaal 8 die we dus gehad hebben ) die SUPER lief was. Daar konden kinderen écht alles mee.

WAt een schattige foto!

Enneh… Suzsje, ik kan jouw verhalen over Shets beamen… Er zitten hele lieve tussen, maar vooral veel heeeeel ondeugende!

Heerlijk om lekker buiten en met de beesten bezig te zijn met die kleintjes, ik vind dat echt genieten!

liefs

thnx liske!

enne idd deze lieve tommy is een kindervriend maar tegen volwassenen is hij stront eigewijs

ik weet niet hoe de shetlanders opzich zijn maar die mini varianten zijn iig erg lief voor kinderen, deze zoiezo
maar dankjewel voor de reacties!