Hoi Mama van Rico,
Mijn kereltje poept ongeveer 4 a 5 keer op een dag, en de laatste 2 maanden heeft hij 2 dagen diaree in een week. Zijn billetjes lagen ook gigantisch open. Nu zijn het pukkeltjes gworden die niet echt weg gaan merk ik.
Ik heb van de huisarts een super creme gekregen. ik kan helaas niet voor je kijken want ligt op mn zoontje zn kamer en hij slaapt nu eindelijk… maar tis creme voor het doorliggen wat je voor bejaarde gebruiken. Het geeft een beschermlaagje op de huid. Ik zag de uitslag verdwijnen. Wat ik ook wel eens doe is eerst sudo creme op smeren en daarna vaseline, vind ik toch iets beter dan betaphen creme die verdwijnt gelijk al in de luier heb ik het gevoel.
Afgelopen week is er en kweekje van zn ontlasting genomen en a.s. donderdag hebben we de uitslag. duurd helaas 5 werkdagen.
Ik moet zn luier echt om de anderhalf uur verschonen mocht ik geen rode en rauwe billen hebben als hij aan de diaree is. Met de normale ontlasting doe ik er iets langer mee. Ik gebruik eigenlijk alleen pampers omdat ik de andere merken prut vind… dus als je iets weet wat op pampers lijkt! let me know!!
Zelfs met pampers plast hij wel eens 's nachts door zn luier heen. Kletsnat is hij dan!.
Als Rico nou zo vaak die uitslag hebt zou ik eens vragen aan de arts voor creme voor doorliggen Je hebt het ook in een sprayvorm maar de creme is wat zachter voor de huid.
succes!