Rico over 'n uur naar de dokter ipv morgen

@Michelle: ik snap er niks van ik had dat al verteld maar soms komen mijn berichten niet aan.

bepanthen helpt goed, of de andere luiers helpen goed
ik ga doormet kruidvat als ik stop met bepanthen, en dan kijken of de uitslag/eczeem terug komt.
het is nog niet helemaal weg maar wel een beetje.
ik merk dat ik hem onderhand om de 2 uur moet verschonen met kruidvat luiers, komen constant gelei bolletjes op zn plassertje PFF, rommel

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja das het nadeel van kruitvat. Ik vond het net beton worden met die luiers.

Groetjes,

Michèle

haha ja echt he,
dat is ook zo, super zwaar die luiers en dan als je ze oprolt zijn die krengen kei hard, zou er zo iemand mee van zn fiets kunnen gooien hahaha

Daarom kocht ik ze ook niet meer. Morgan lag erbij al een bootwerker zo wijd deed ze haar beentjes

Groetjes,

Michèle

hahaha,
nee ik moet wel…even checken
maar ik vind die gelei troep echt het ergste van alles, bij aldi valt dit nog wel mee

Ja dan heb ik het alleen als ze heel veel gedronken heeft zoals straks. Ze nam steeds heel bewust slokjes zwembadwater. Zal wel dorst gehad hebben denk ik.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het beter gaat Inge hopelijk blijft het zo.
Welke maat hebben jullie van de aldi? Want nu Dylano nog steeds van die dunne luiers heeft zit alles iedere keer onder dus denk om toch maar kleine maat te nemen. Kind heeft ook geen buik en billen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wij hebben maatje 4. Hier wel buik(je) maar geen billen

Groetjes,

Michèle

Wij hebben maatje 4. Hier wel buik(je) maar geen billen

Groetjes,

Michèle

Dat zijn niet de roze pakken hè

Liefs Michelle

die groene pakken
volgens mij heten ze Maxi 4+

Nee das gewoon Maxi 4 Inge. Maxi 4+ zijn roze of geel.

Groetjes,

Michèle

maxi 4 plus is roze die heb ik nu. wat een rotzooi
Die van de liddle zijn wle fijn maar weer niet voor 's nachts dan is hij zeiknat 's morgens bah.

Liefs Michelle

rico krijgt voor s’nachts gewoon pampers van pampers baby dry
die vertrouw ik voor de nacht het meest, en van 1 pampertje van pampers op een dagkrijgt ie echt niet zo’n uitslag

ohja klopt, maxi is groen
maar vind het dom om bij de aldi een roze pak pampers te kopen voor een jongen hahahaha

Oh nou Morgan lekt alleen door als ze het weer eens voor elkaar krijgt om voor na het eten een hele tuit bij pappa te ontfutselen.

Groetjes,

Michèle

Ik heb het ook niet bij de aldiluiers, alleen vanochtend toevallig wel, maar hij had gister ook echt heel veel gedronken.
Maar normal gesproken is dat bij die van de aldi niet, maar wel bij die van de liddle, maar die zijn voor poepluiers weer fijner.
Moet eigenlijk gewoon alletwee kopen en aan Dylano vragen, ga je poepen? Doen we even een andere luier om

Liefs Michelle

Hahahaha! Ik had vorige week nog een keer - tegen beter weten in - luiers van de ETOS geprobeerd. Ik vond ze bagger, maar ik had een kortingsbon en dacht: ‘Toch maar proberen’. Het ging best goed, al snijden de randjes in Eva’s beentjes en is het klittenbandje niet echt rekbaar. Maar de laatste week gaat het dus fout. Ze is al 2x nat wakker geworden en vanmiddag waren we met oma in de stad en had ze flink geplast…kwam ze met natte broek de wagen uit. Die houden haar dus echt niet goed droog! Ik heb bij ETOS nu meteen 3 pakken Pampers gehaald (met kortingsbvon 3 voor 2), daar heb ik nooit doorlekproblemen mee, niet met poep en niet met plas! En Eef moest óók als een bootwerker liggen met open beentjes, anders ging die kartonnen luier niet goed aan. Vreselijke dingen, goedkoop is duurkoop, want de laatste 8 gooi ik weg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 12 Dec 2009 21:26:43

ja he, goedkoop is zeker duurkoop! dat heb ik met die parfum wel gemerkt
Ik vind de pamper van het kruidvat wel fijn omdoen moet ik zeggen, rekbare bandjes enzo.
maar ja verder ben ik er niet echt over te spreken rico ook niet haha
voordat ie ging slapen merkte ik dat ie echt stonk, terwijl ik hem anderhalf uur van tevoren nog een andere pamper had aangedaan.
jak!

Etoshuismerk is niet met alles goed helaas. Luiers en babyvoeding zijn bagger inderdaad, terwijl ze met andere dingen weer wel heel goed zijn. Ach ze kunnen niet overal oed mee zijn.

Groetjes,

Michèle

nee, dat is waar, gewoon het beste eruit pikken