Wij moeten vandaag om half 3 op het concultatie bureau zijn.
evaluatie en wegen en meten. ben echt benieuwd hoe hij is gegroeid want dat is alweer een tijd geleden.
ik ga mijn vraag daar zoiezo stellen die ik ook aan de dokter stel woensdag… want voor de zoveelste keer is zijn schimmelinfectie terug.
hijheeft vandaag weer 6x al gepoept (gewone normale ontlasting geen diaree ofzo dus) en vanochtend toen ie wakker werd, had hij bloed in zijn pamper zitten.
ik schrok want ik had zoiets van: huh? waar komt dit vandaan, toen zag ik dus zijn billetjes, helemaal kapot. en vol met bultjes.
jeetje zeg ik wordt er niet goed van. ik blijf aan het smeren.
hopelijk kijken ze woensdag is echt goed met zo’n lampje ofzo, waar Sje het ook met mij over heeft gehad.
want toen ik net belde zei de assistente ook al dat ze dit niet echt normaal vond.
Ik verschoon hem regelmatig zei ik al maar ze zei dat het juist op schone plaatsen kwam. maar ik was hem ook niet te vaak. hou me prima aan de voorschriften kwa badderen. (3x in de week hooguit!) en ik dep hem altijd goed droog op die plaatsen. ook na een luierverwisseling dep ik het nog eens na zodat het niet kan smetten (sensitive care doekjes zijn vochtiger dan de normale doekjes dus vandaar) echt sneu, nu ligt ie op bed met een knalrood hoofd en hij is helemaal niet fit.
arme ziel, zo’n kapotte billetjes is echt geen pretje, ook onder zijn plassertje is het helemaal open, net als alle vorige keren dus.
Gewijzigd door - MamavanRico op 08 Dec 2009 08:21:03