Onze kerst kan nu dus echt NIET meer stuk he!
rico heeft serieus van de woonkamer naar zijn slaapkamer gelopen!! jaaaaaah echt!!! ik ben zooooo trots en blij en helemaal door het dolle heen gewoon want hij had nog meer voor mij in petto.
ik gooide de stoffen bal (met belletje erin) weg, ik zei: geef maar aan mama!
en toen gooide hij de bal terug naar mij, en toen zei ik: kom je de bal halen?
en toen kwam hij heel hard aangekropen (ja even niet lopen, kruipen gaat nog sneller haha) en dan met zo’n enthousiaste kreten liet hij zn hoofd op mijn schoot terecht komen en pakte daarna de bal!! en hij zat ook aan de andere kant van zijn slaapkamer, ging hij staan, sloeg ik mijn armen open en vroeg: kom je knuffelen??
en toen kwam ie aangestapt op zijn Rico’s haha, en viel echt in mijn armen!! en als klapper op de vuurpijl zei die toen : hmmmm!!! (betekend kusje!) en die gaven we elkaar 1! ooh echt mijn hart smolt helemaal en ik ben echt helemaal hyper blij!!!
Rico loopt nu echt ECHT! En
Ooooooh wat leuk!!!
En HEEL toevalllig…Thoby heeft vandaag ook voor het eerst echt gelopen!!
Ik had al een stukje geschreven in 'trots op mijn kind’
Ik ook helemaal blij en trots! Hij kwam ook naar mij toe gelopen! alleen dan zonder kusje! GEWELDIG he??
joepiejoepiejoepiejoepie!!!
Go Rico!!! joehoeee!!!
Oh wat heb je toch een heerlijk mannetje hè? Ben blij voor jullie dat ie weer “op de been” is
Oh inge wat leuk en knap van rico. Kan me voorstellen dat je daarvan genoten hebt. Weer een nieuwe fase in het leventje van rico.
Gr patries
Fijn! Hij is er snel weer bovenop zeg. Klinkt onwijs lief, met dat kusje enzo. Al met al dus een prima kerst voor jullie dit jaar dus!!
Groetjes,
M
ja zijn diaree is sinds gisteren weg en sinds dien is ie weer helemaal de oude. driften maar ook erg lief zijn!
hij ligt nu te slapen en ik zou dr zo langs gaan liggen als dat paste om m een dikke knuffel te geven echt erg!
hij wil ook constant nu te voet overal heen, ik zei al: je bent een mensje die moet op 2 voeten lopen en geen hondje die laag bij de grond leeft,
hij leek het te snappen (haha)
Dus ook jullie kerst is helemaal geweldig geworden. Ze kunnen ineens heel spannende verassingen in petto hebben, de puppy’s.
Groetjes,
Michèle
@michele: heb jij Wil gesproken ofzo? omdat je zegt pups?
want onze hond kwam net 2 min in aanraking met mijn andere hond (die we misschien van mn ouders overnemen)
en en ze zaten vast in elkaar
hebben een half uur bijna vast gezeten!!
en maxi is loops en Beau ja die had wel zin zeg maar.
kregen ze niet meer uit elkaar en het kwaad was al geschied.
echt beau was net 2 minuten binnen en hij had het voor elkaar hoor!
zie je het voor je? kruising fransebulldog/stafford met een engelse cockerspaniel (pups) ooh hell!
Geweldig meid, na zo’n heftige periode. Geniet er maar van het wordt al snel weer gewoon dat ze lopen.
Groetjes Carolien
Oh nee meid ik bedoelde de kinderen. Over honden weet ik niks, ja nu. Enne het leed kan inderdaad zo geleden zijn zeg maar…
Groetjes,
Michèle
ja echt goed he ben super trots, vandaag loopt ie ook weer continue dus het is een blijvertje deze keer en niet een eenmalige toevalstreffer
@Michele: nee zo ben ik niet, ik ben zelf ook niet voor abortussen enzo dus ook niet bij mn hond.
en ach haha dit wilde ik altijd al eens meemaken
Ow wat super van het toppertje
Eerst nog zo ziek en nu vol kadootjes voor papa en mama
Ga zo door kleine vent
En ja papa en mama Geniet van het ventje voor je het weet wilt hij naar de disco
wat goed van rico zeg!
helemaal geweldig!!!
ben blij dat ie (en jullie ook natuurlijk) weer beter is en weer helemaal het mannetje!
groetjes!
karin
ja pfoee echt hij is helemaal terug
alleen begint het er nu bij mij uit te komen.
duurde even en ben blij dat het NA de kerst gekomen is.
maarre nu mag ik uitzieken en hopelijk niet weer een ziekenhuis opname ertussen door, aangezien ie nu loopt, hij heeft zn hoofd behoorlijk hard gestoten toen hij voor het slapen gevalle was
tegen de tafel
rode plek op zn boemesje.
echt vind het dood eng dat lopen, ik was er gewoon bij maar het gebeurde zo snel.
hebbe jullie dat ook? dat doordat ze groter worden (meer leren dus) dat je ook banger wordt enzo? ik belemmer hem niet zovan: snel pakke als ik denk dat ie valt… het hoort er nu eenmaal bij maar het blijft eng.
zowel als ie aan het lopen is, als dat ie dat niet is en ik ooit erover nadenk.
Wat knap van Rico dat hij nu is gaan lopen. Hij heeft natuurlijk zo’n heftige periode achter de rug en dan meteen lopen. Echt super van hem!
Groetjes,
Sandra
Het went Inge, al blijf je schrikken als ze erg hard vallen, Zo krijg je nu iedere keer nieuwe fases. straks leren fietsen , dan brommer rijden (madelon gelukkig nooit gedaan) en dan hun rijbewijs, kan je zeggen dat ik het niet echt prettig had de agelopen week met die sneeuw en Madelon voor het eerst rijden in de sneeuw pfff.
Liefs Michelle
ja dat schrikken blijft erin zitten ja helaas, maar goed het is blijven opletten en het rotte is dat je niet altijd met je gedachten er 100% bij bent.
zullen heus nog wel ongelukjes gebeuren.
hopelijk van niet maar ja.
denk jij dat alles te voorkomen is?