Rico loopt nu echt ECHT! En

Was het maar waar dat we alles konden voorkomen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@ Inge Ik bedoelde meer van ze zijn zo zwanger niet het is zo weg. Enne puppy’s zijn leuk hoor

Groetjes,

Michèle

AAAAAAAAAh, wat leuk dat Rico loopt!
Nu gaat er een hele wereld voor hem open! En bereid je maar voor: mama inge gaat het nog veel drukker krijgen! :smiley:
Geniet er maar van haha …

Oh vallen?! hou op, kvind het ook verschrikkelijk!
Ik begin er nu aan te wennen & Nayaro ook … want ze vallen in het begin zo vaak en zo lelijk af&toe:S Dat j denkt van, zn neusje breekt of hij heeft een hersenschudding!
Nayaro is af&toe echt een bikkeltje, juist als ik denk dat hij keihard is gevallen & pijn heeft … huilt hij onder geen beding!
Andersom natuurlijk wel, als ik denk dat het wel meevalt dan krijst tie het uit! hahahaha

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Volgens mij hebben Rico en Eef gebeld met elkaar, want zij is ook opeens gaan lopen! We waren 24 december op kraam en opeens kwam ze langsgebanjerd, als een soort robot. Snel pakte onze vriend zijn camera en het ligt nu vast voor eeuwig! Ze liep echt zo mechanisch nog, heel stijf. Maar wel zooooo lief. We waren loeitrots! Ze valt nog heel vaak naar voren, op haar handjes en ze kan nog niet zo lang lopen als Rico, hooguit een paar stapjes, maar ze kan het! Alleen! En aan het handje loopt ze ook zo heel lief mee. Lief!

Ik kan me voorstellen dat je smolt toen je die kus kreeg. Eva doet dat ook. Dan komt ze naar je toe en drukt ze haar lijfje tegen je aan, om dan ksssss te zoenen!

Rico is gelukkig keisnel opgeknapt! Yohoo, yohoo! Enne…ik snapte wel wat Michele bedoelde, omdat je zei dat die honden meteen op elkaar hopsten! Dan is het kwaad zo geschied en heb je zo baby’s! Hihihi, moest wel lachen dat ze niet meer los wilden en in elkaar vastzaten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wow Eva toppie hoor!!!
en zo snel opeens

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha Morgan heeft het voorgedaan en de rest van de dreiling volgt. Knap hoor van Eva ook. Pas maar op Rainbow nu is er niks meer veilig

Groetjes,

Michèle

wat goed van Eef!! jaaa baby talken helpt!!
rico draait nu ook tijdens het lopen, ook nog wat robotachtig hoor Rainbow
maarre dan stapt ie zo en dan ineens draait ie zich om en maakt bochtjes.
echt lief!
en ja dat is super lief dat kusjes geven! maakt alles weer goed he…
ik ga m zo weer op de grond zetten,
en dan gaan we weer stappen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ach ja, lopen, lopen…wat Eva doet is wel lopen, maar het mag die naam nog niet echt hebben. Ze loopt echt 4 stapjes ofzo en dan zakt ze alweer naar beneden. Het duurt denk ik nog wel even voor ze echt loopt en draait enzo, maar het begin is er!

Groetjes Rainbow, trotse mama

nou meid pin je daar niet op vast, rico zette dag 1 een aantal stappen,
toen zijn opname dus was ie te suf voor om te lopen,
toen ie thuis wasliep ie weer een dag een paar stapjes (overdag) en s’avonds liep ie al van de woonkamer naar zijn slaapkamer (gelijkvloers he hahaha zou mooi zijn ook trap op)
en nu draait ie ook redelijk goed om. het is nog wel een houten klaas maar dat komt wel goed

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Zo begon Morgan ook Rainbow en dat was met 14 maanden en nu loopt ze als een kieviet.

Groetjes,

Michèle