Rico knuffelt zo ontzettend lief!

Rico is zo’n lekkere knuffel beer!
ik heb gewoon zin om er speciaal een topic over te openen omdat hij net ind e box zat, en hij had ooit een super grote poohbeer gekregen die ik dus net in de box bij hem had gezet, en hij pakte hem met bijde handen vast en drukte zijn hoofd erin en zei: poehhhh!!
zoo lief!
hij knuffelt zo lekker zoiezo ook met zn pooh-knuffeldoek en soms pakt ie me vast bij mn gezicht en kijkt ie heel geboeit naar mij en dan wil ik hem een zoen geven en dan geeft ie echt een soort van zoen terug. alleen dan op zn rico’s met zn natte mond haha.
en nu zegt hij ook de hele tijd: Mij mama (mijn mama!) en wijst dan naar mij!
ooooooh wat ben ik trots op mijn lieverdje!!

Wat heerlijk dat Rico zo’n knuffelaar is! Fijn hè, die kleine armpjes om je heen. Dan maakt het niet uit wat er verder aan de hand is, dan is het gelijk allemaal weer oké. Erik kan het ook zo goed, zowel met z’n knuffelaap als met ons. Word daar inderdaad ook zo blij van!

Lekker van blijven genieten meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

owwww ik wordt jaloers Nee hoor lekker van genieten.
Dylano is niet zo’n knuffelaar

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

@Mriek: ja echt heerlijk he! nothing else matters!
wordt zo gelukkig van m en krijg echt overal kriebels als ie zo lief is! ben dan ontzettend uitgelaten en hysterisch blij bijna haha lijk wel manisch
nee grapje natuurlijk maar je vat m wel

@Michelle: rico was dat eerst ook niet begon rond 10 maanden pas dat ie echt ging knuffelen heel lief!
hij kan ook heel gemeen zijn hoor want dan pak ik hem op is hij zo blij dat ik hem oppak dat hij in mn keel velletjes knijpt of waar ie me dan ook maar kan pakken haha dat is echt niet prettig maar hij doet dat uit enthousiastme en blijdschap en zeg dan wel heel hard auw! en dan pakt ie me minder hard vast dus dat is wel oke toch

Ik vat 'm zeker Inge. Alleen jij en je kindje op dat moment, de rest kan me wat dan. Ik zou bijna Erik nu uit bed willen halen om even te knuffelen, haha.

En Michelle, wat niet is kan altijd nog komen hè! Hoop het wel voor je hoor.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jaaa echt he! heb ik ook vaak dat ik even naar m toe ga en even kus geef en zoiezo elke avond als ik naar bed ga ga ik naar m toe en aai m over zn bol. zou er bijna langs gaan liggen om te knuffelen haha
maar bij deze een paar foto’s van vandaag

Wat een schatje! Ik zou 'm ook wel willen knuffelen, haha. Vooral die eerste, zo blij! En die tweede, zo onderzoekend: “Wat heb jij nou voor ding in je handen, mama?”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

dankje!
hahaha ja echt he dat was een leuke gedachte zovan: wat heb jij nou in je handen mama?
hahaha
ja het is zooo’n lekker kereltje echt ben gewoon stapelgek op hem, en wordt gewoon gek vanmezelf af en toe van blijdschap

Een fijne manier om blij te worden, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

en zn verjaardag…
ja is echt moeilijk ineens iets afsluiten en de dag dat hij geboren werd komt zo dichtbij en dan wordt je wat sentimenteel en vooral 23 september om 20:15 uur toen braken de vliezen enzo
is gewoon emotioneel…
het is ook echt vreemd want ik hoorde van veel moeders van: dan wordt je super emotioneel en ik allemaal: valt toch wel mee joh
en nu komt eht dichterbij en ik zie gewoon echt beelden als ik mn ogen dicht doe van toen en dan kijk ik naar m en dan nouja dan wordt je echt emotioneel enzo haha. maar ook wat je voor je kindje voelt dat is zo …bizar echt
heb er geen woorden voor is echt vaag
krijgt gewoon kriebels in je lijf als je ziet dat hij zijn grote winnie the pooh beer knuffelt… en hoe hij dat doet hoe aandoenlijk dat is en als ie weer iets nieuws kan en als ie je ineens uit zichzelf vastpakt en een Kus wil geven wat niet echt lukt nog
en hoe hij zijn hoofd in je kleren verstopt
als ie wil knuffelen en dan zo’n hmm geluidje maakt pff hou op inge het komt echt te dichtbij ik denk teveel na de laatste dagen
adem in…adem uit

Hihi, dit zijn eerste-verjaardag-emoties meid. Stilstaan bij een jaar geleden en je verwonderen over wat je stoere kereltje dit eerste jaar allemaal heeft geleerd en doorstaan. Ik dacht ook altijd dat het met die emoties wel mee zou vallen rond die 1e verjaardag, maar ook hier heb ik mezelf verbaasd doen staan. Haha. Ben benieuwd hoe je de dag zelf beleeft, donderdag is het hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja donderdag al jeetje wat gaat het snel… en ik hou maar niet op he?!
hahaha.
ik zou vandaag eigenlijk de kinderstoel versieringen binnen krijgen maar kreeg ze dus niet binnen en nu was ik daar nogal chagerijnig over omdat daar ook nog wat uitnodigingskaarten bij zaten omdat ik er te weinig had.
ik had zelf ontworpen kaarten en wilde er een aantal normale bij bestellen.
maar dat duurt! en aangezien maandag geen post komt zal het pas dinsdag komen en daar baal ik van!

Wat een leuke foto’s Inge

En ik hou hoop, af en toe doet hij het wel hoor en ik hoef maar om en kusje te vragen en ik krijg hem, dus klaag niet

Liefs Michelle

lief ventje! Leuk hè, zo’n knuffelbeer! Noa geeft ook veel knuffels en legt dikwijls haar hoofdje op mijn schouder. Vind ik zo’n mooie momenten.

ja dat zijn echt de mooiste momenten vind ik als hij zo komt hangen, de rest is natuurlijk ook prachtig maar als dat gebeurd dan heb ik helemaal zoiets van: blijf maar even zo hangen!
en dankjewel sophie! is zeker een lieverdje

Logisch dat je dan even baalt Inge, maar het komt vast goed vóór donderdag!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een ontzettend leuke foto’s Inge…echt een schatje.

Heerlijk he dat knuffelen, ik geniet daar ook zo van. Vooral als ze moe zijn en lekker hun hoofd op je schouder neerleggen.

Spannend hoor zo’n eerste verjaardag. Veel plezier nog met de voorpret en uiteraard op zijn echte verjaardag. Vieren jullie het ook donderdag?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

@Mriek: ik hoop het! heb het just in case vast doorgegeven aan de mensen die nog geen uitnodiging hadden haha.

@Sandra: dankjewel ja idd dat doen ze vaker als ze moe zijn echt fijn. daarom vind hij en ik die laatste fles ook zo prettig dan gaan we samen op het grote mensen bed liggen en hij drinkt dan zelf zijn fles. hij wil wel met me delen (haha) maar ik wijs steeds vaker af want ik blijf dan aan de gang.

enne ja de verjaardag vier ik gewoon op donderdag, dan is hij ook jarig en wilde juist die dag speciaal maken.
hij gaatn iet naar een kinderdagverblijf dus een echt kinderfeestje komt helaas pas als hij naar de peuterschool gaat volgend jaar maar goed nu snapt ie dat toch nog niet echt en af en toe voel ik me rot dat hij niet veel contact heeft met zijn leeftijdsgenootjes maar daar komt dan echt wel verandering in en zo’n ramp is het nu ook weer niet toch?

Nee is geen ramp inge, is bij dylano ook

Liefs Michelle

ooh wat goed!
haha ofja fijn om te horen dat rico niet de enigste is
maar dylano speelt dus ooit of nooit met leeftijdsgenootjes?