Rico knuffelt zo ontzettend lief!

Natuurlijk is dat niet erg Inge. Rico zal het hardstikke fijn vinden dat hij lekker iedere dag bij zijn moeder kan zijn. Op deze leeftijd zijn ze toch nog te jong om echt samen te spelen. Gewoon straks lekker naar de peuterspeelzaal laten gaan en dan komt het echt wel goed met hem. Tim gaat 2 dagen naar de creche, maar er zijn genoeg kindjes hoor die helemaal niet naar de creche gaan. Dus daar hoef je je helemaal geen zorgen om te maken.

Spannend hoor, nog een paar dagen en dan echt zijn verjaardag vieren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een lief ventje met zijn kale koppie… staat kei lief!!

Geniet ervan… kroelen?? wat is dat?! kan hij dat effe komen uitleggen aan Jurian

Hij heeft wel kleine kinderen in de buurt maar die ziet hij vaak maar 1 keer in de week of 2 weken. Pas nu tot half november op een meisje van bijna 4 maanden maarja daar heeft hij ook niets aan alleen dat hij mijn aandacht moet delen

En Madelon is de eerste 2 1/2 jaar ook gewoon thuis geweest en daar is niets mis mee hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

ohhh gelukkig maar, zat ik me weer eens (wanneer niet??) voor niks druk te maken

@Mini-boy, kroelen is lekker! rico legt het hem wel uit in brabbeltaal natuurlijk!
enne, hij lijkt echt kaal op foto’s he, als je hem voor je hebt lijkt ie dat ook nog soms, maar hij heeft zoooo’n licht haar, en het begint nu echt (vooral achter) te groeien. hij heeft aan de zijkanten een beetje donkerder dus daar zie je het het best, en achter dan. maar voorop is het zo licht net de kleur van zijn huid, je ziet het amper maar als je het dan pakt (niet trekt! duh) zie je weer van: wow dat is een lange haar
enne “kei” kom jij uit brabant??? is toch dacht ik echt iets brabants. kei leuk kei gaaf pff