Rico kan eindelijk klimmen zonder te vallen

Rico kon zitten lopen en noem maar op maar klimmen kon hij gewoon nog niet.
nu sinds een paar weken klimt hij dan alleen valt ie er regelmatig weer af.
en eergisteren had hij in het zand gespeeld en toen ie binnnen kwam rende hij op die stoel af en ging erin zitten met zn zandvoeten.
hier een paar foto’s want ik ben wel echt blij dat hij het nu kan! ohja en eraf lukt ook goed!

Deleted

Overigens is hij er de halve avond niet meer afgekomen, hij zat wel lekker zo

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 May 2010 17:41:47

Gewijzigd door - MamavanRico op 29 May 2010 21:57:03

Haha, groot lijkt dat hè, op zo’n grote-mensen-stoel…

Lief koppie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Top hoor!!

Alleen nu ben je er blij mee Inge mar straks niet meer. Hier zijn alle stoelen al maanden niet veilig mer voor hem (kon hij eerder dan lopen) Maar is niet altijd mkkelijk want je kunt stoelen verschuiven en als je er dan ook op gaat staan als je de kans krijgt un je bij veel dingen bij

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

haha ja idd groot zo!
maarre rico die klimt eigenlijk bar weinig, hij heeft soms van die klim kuren.
maar hij zit het liefste op zijn eigen sofa

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat Michelle zegt nu is het nog leuk, Morgan verbouwt regelmatig de woonkamer en geen trap is veilig…

Groetjes,

Michèle

de woonkamer verbouwen doet Rico dan weer wel
daardoor vergeet hij juist vaker te klimmen haha.
enne trappen hebben we hier niet dus trap klimmen is er niet bij… maar zo gauw we een eengezinswoning hebben dan dus wel maar dan koop ik een traphekje. ik begon me laatst ineens druk te maken hoe je een kind in godsnaam leert traplopen?! ik hoefde daar nooit over na te denken omdat we gelijkvloers wonen maar uiteindelijk niet meer natuurlijk

Hier is het ook echt een drama!
Meneer klimt overal op! Hij kan het heel netjes, maar ziet het gevaar er niet van in.

Hij is net van de bank af gevallen…
Ik schrok me dood, maar ik kon het verwachten!
Hij loopt over de bank ed (mag hij dus echt niet van mij!)

Dus kijk uit met Rico
Liefs, Anne

ach arme seth! heeft ie niks?? geen bult ofzo?
hoe viel hij er trouwens vanaf?
want rico gaat er soms verkeerd af, dan gaat hij op zn kont zitten en schuift naar voren waardoor als hij erafschuift naar voren kukelt.
of hij gaat met zijn gezicht richting de achterkant van de bank, en dus met zijn rug tegen de voorkant, en soms lijkt het dan alsof hij naar achteren valt, en dat is goed shit, ben af en toe zo bang dat hij wat breekt ofzo.
mar goed zolang ik niet “oplet” (in zijn ogen) kan hij wel ineens eerst op zijn buik rollen en er dan afschuiven…zoals het moet dus

Ik was even wat naar de keuken aan het brengen, en ondertussen gebeurde het.
Heb het dus niet gezien, maar hij had geen bult.
Even hard gebrult en daarna werd papa alweer aangevallen;

Maar ik ga nog wel even bij hem kijken voor ik naar bed ga.
Het jammere is dat hij er niet van leert.
Hij deed daarna weer even onvoorzichtig, terwijl hij heel goed weet hoe het moet (met zijn voetjes eerst, op zijn buik van de bank af glijden).

Liefs, Anne

ja precies zo moet rico het ook doen van mij, en meestal doet hij dat ook wel.

Maar om het uur wakker maken hoeft nu niet? hij heeft geen bult maar dat zegt niet altijd alles he

Wat een schattige foto’s!

Ik heb hier ook een echt klimmertje. Met 13 maanden liep hij los, maar voor die tijd klom hij al op de banken, de stoelen en de trap. Dat wordt Rico dus goed in de gaten houden. Wij hebben hem vrij snel geleerd dat hij op zijn buik weer de bank af moet komen.

Groetjes,
Sandra

Dat op zijn buik draaien en er dan af heb ik hem niet hoeven leren deed hij vanzelf

Liefs Michelle

@Sandra: lief he

@Michelle: ik heb het een paar keer voorgedaan, hij vond dat best grappig hihi

Zie je al helemaal gaan Inge

Liefs Michelle

hahaha dat is het leuke aan beeldend denken heb ik ook altijd hihi

Mara deed dat ook vanzelf goed. Heb dus geen instructie video hoeven maken
Wat een super leuke foto’s van Rico trouwens.

Maareh…dat beeldend denken heb ik ook altijd, vooral met boeken lezen enzo. Dan lig ik helemaal dubbel van iets wat ik gewoon “zie” gebeuren, en dan zit mn hubby me toch vreemd aan te kijken, haha

XxX Mamsje Didi

@Mamsje Didi: hahaha ja!!! en vooral bij het boek van KLUUN komt een vrouw bij de dokter en weduwnaar. (die 2e vond ik eigenlijk meer om te lachen)
niet dat het boek dan niet zielig is maar die man die kan soms zo hard uit de hoek komen. en hij behoudt ondanks zijn treurige verhaal toch de humor.

@MamavanRico: Ja idd wat een geweldig boek was dat. Heb ´Komt een vrouw bij de dokter´ gelezen toen ik bijna uitgerekend was van Mara, dus met al die zwangerschapshormonen heb ik daar ook wel lekker bij zitten brullen, hoor Vooral toen ze afscheid van haar dochter nam.
Roel was helemaal bezorgd als ik dan weer eens zat te brullen. Zei íe heel lief: "Schat, zou je dat boek nog wel uitlezen?’ Hahaha
Heb de film nu ook gezien, maar die viel toch tegen na het boek.
De weduwnaar was meer om te lachen idd.

XxX Mamsje Didi

Dat is lief van hem! mijn vriend zou zegge in het algemeen over mij op zo’n moment: die is gewoon een beetje de weg kwijt door de hormonen
hee maar ik heb jou eigenlijk nog nooit op het forum gezien
hoe oud ben jij en hoe heet je enzo? en je kindje was hoe oud??

@mamavanrico: Klopt, ik heb me ook pas een week of 2 geleden aangemeld. Ik kwam de site per ongeluk tegen, maar vind het erg leuk om met andere dames over onze kindjes te kletsen. Ik ben Dieuwertje, 25 jaar en woon samen met Roel, onze dochter Mara is bijna 16 maanden.
Jij zit al lang op het forum zie ik, wat een hoop berichten heb je al geplaatst, hihi. En hoe heet jij? Rico en Mara schelen niet zo heel veel in leeftijd zie ik.

XxX Mamsje Didi