Rico kan eindelijk klimmen zonder te vallen

ze schelen ong 4 maanden ja.
Ik heet Inge, ben 23 maar donderdag wordt ik 24. mama van Rico (20 mnd dus) Woon samen met Rijco (hij is 27 en wordt bijna 28) en we willen snel weg uit de flat waar we wonen, zodat we een tuin hebben waar rico lekker kan spelen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 30 May 2010 11:50:50

Wat leuk om allemaal te horen.
Ja, een eengezinswoning is wel fijn met zo´n ukkie he. Mara loopt sinds 2 weken en met dat lekkere weer loopt ze constant naar buiten. We hebben 3 kipjes in de achtertuin dus die krijgen regelmatig een korstje brood of een stukje Plopkoek, haha.
Maar goed, Rico kan in ieder geval ook lekker naar buiten zag ik, met zn zandbak sokkies, haha

XxX Mamsje Didi

hahaha ja klopt
maar ja het is gewoon minder makkelijk snap je.
dan kan ik en mn ding doen en rico naar buiten laten.
nu moet ik alles opzij zetten waar ik mee bezig ben en uren met rico buiten rond hobbelen
vind dat niet erg hoor maar dan blijven de dingen liggen die ik normaal dan af kan maken, en dan ondertussen een paar keer naar buiten lopen om ook mee te spelen. nu moet ik alles veel beter inplannen.
wat goed dat ze nu loopt! echt heel fijn, dan gaat er ineens een wereld voor ze open. Rico was in de begin loop fase heel erg makkelijk. hij was zo lief en knuffelig, en nu hij bijna 'n half jaar loopt vind ie er niks meer aan aan al dat knuffelen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja, dan word het toch een beetje een toestand elke keer naar buiten. Maar je leert wel goed inplannn zo Daar heb ik nogal eens moeite mee, haha.

Mara was idd helemaal niet van het knuffelen, maar nu ze loopt komt ze regelmatig effe knuffelen, al is het soms ook ‘even uitrusten aan mama’s been’, denk ik haha. Kusjes geven is ook helemaal hot, al doet ze dat nog met dr mondje wagen wijt open. Dus we krijgen altijd een lekkere natte kus, haha.

XxX Mamsje Didi

aah ja dat is lief!!!
maar rico was juist heel erg van het knuffelen en kusjes geven
en nu in de peuterpubertijd heeft ie zoiets van…nah liever mn eige gang gaan mama!

Inplannen…ja weet je wat het is, juist doordat ik dan alles moet inplannen kom ik juist niet aan alles toe. Dat is vervelend als ik ook es een avondje met mn vriend wil doorbrengen.
want of ik heb wat anders te doen of hij.
dan lig ik s’avonds in bed doodmoe te wezen…denk ik: shit ik moest nog in bad!
zoiets b.v.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja, dat klinkt wel heel bekend, haha. Rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan is het meestal he
Die romantische toestanden met hubby worden toch minder he
Maar goed, als ik dan kijk wat een lief klein meissie we hebben maakt dat alles weer goed.
Wat komen die ukkies van ons toch met een hoop weg, omdat ze zo lief zijn he, haha

Misschien voelt Rico zich al te stoer om met zn moeder te kussen Dat knuffelen komt vast weer goed joh, als ze uit die eigenwijze peuterpubertijd komen komt het allemaal weer goed…hoop ik. Want die driftbuien die daar bij horen…pfff

XxX Mamsje Didi

Oja…fijne oudjaarsavond! Alvast gefeliciteerd voor morgen

XxX Mamsje Didi