Rico heeft op het potje geplast EN gepoept!

af en toe gaan we spelenderwijs op het potje
elke dag 2 minuutjes in de middag.
en net zat hij erop en hij zegt “klaaa!!” (= klaar)
en hij staat op kijkt in het potje en gaat huilen hahaha
ik kijk erin en hij heeft erin gepoept EN geplast! echt bizar! ik had nooit verwacht dat hij zou snappen dat hij het daarin moest doen, of het is wel heel toevallig dat in die 2 min die hij erop zit dan juist poept en plast, terwijl het normaal bij rico niet te overzien is wanneer hij moet poepen,
echt grappig! ik vroeg eerst wel: heb je poepie gedaan?
hij: "nee mama nee"
en halve minuut later ineens: klaa!!
hahaha en toen stond ie op, en bleek ie idd klaar te zijn
hij vind het nog leuk ook op het potje, hij schrok alleen van zn drol hahaha.
hiuj heeft er geen hekel aan dus kan ik het net zo goed proberen toch?

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Mar 2010 15:15:17

Wauw, wat goed! Lekker doorgaan zou ik zeggen, wie weet is 'ie net zo snel van de luiers af als zijn mama…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha nou ik was al voor mijn anderhalf zindelijk rico is over 3 dagen anderhalf, haha zo snel zal het niet gaan want ik ga nog niet echt de training beginnen van om de 2 uur.
gewoon eerst een week s’middags een keertje, en daarna kijken we wel verder, ik wil m namelijk niets opdringen als ie nog aan eht potje moet wennen snapje
ooh echt ik blijf dansen
ik had een shit humeur vandaag maar nu kan het niet meer stuk!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Rico voelde dat aan natuurlijk, hij dacht: “Laat ik mama’s humeur eens even een oppepper geven.”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed bezig die Rico!

Groetekes, Sje

Goed gedaan rico nu heeft mamma een ander shit humeur

Groetjes,

Michèle

echt superknap van Rico hoor, wat wordt hij al grot zo he?

groetjes Ramona

Zoo knap zeg!! Go rico go rico.

Gr Patries

Super goed van Rico!!! Jesse zegt het wel steeds en loopt dan naar de wc, maar op het potje ho maar. Kan Rico
niet even met hem praten?

Liefs

Wauw, goed zeg!
Ik denk dat wij het potje ook maar eens aan gaan schaffen
Vind het eigenlijk wel leuk om een leuk figuur of beestje te kopen, weet iemand waar dat kan?
En dat gaan we ook maar een vast moment op de dag er op zitten (als zijn diarree over is!)

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wauw, goed van Rico zeg! Maar als jij ook zo vroeg was, heeft 'ie dat misschien van jou? Echt goed! Ik laat het potje hier de komende maanden nog achterwege, want ik vind Eva nog wel heel jong om echt te trainen. Maar misschien is Rico er wel al aan toe? En zoals jij het doet, spelenderwijs, is het prima toch! Poep én plas, het moet niet gekker worden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Wat goed zeg!!!

Zo, wat snel zeg! Echt heel goed!

Nora heeft voor de pop een po. Daar zet ze de pop dan op en zegt: poepe?? En gister ging ze er zelf steeds opzitten, wel met kleren aan, dus weinig effect. Misschien toch maar is een potje gaan kopen tzt. Scheelt wel in de kosten, al die luiers!

Ben benieuwd of het zo doorzet bij rico!

liefs

dankjewel iedereen! ja ik vind het ook heel knap van hem!

@Michele: hahaha ja maar eigenlijk is het vooruitzicht van shitluiers naar shitpotje wel aangenaam, vooral in de kosten

@Lalala: bij het kruidvat heb je potjes van fisher price geloof voor30 euro,
dat zijn hele leuke die maken een muziekje als er een plasje of poepje in komt
ik heb nu een potje wat een schildpad is.
die heeft zo’n nek ook en een kop haha maar ik ga vandaag die bij het kruidvat kopen, die is zo geweldig!
die andere zet ik dan bij opa en oma neer.

@Rainbow: ja ik vond het ook vroeg maar toen mijn moeder vertelde dat ik met mijn anderhalf al zindelijk was overdag, en met mijn 2.5 ook s’nachts had ik zoiets van; tja het is het proberen waard, en rico vind het leuk om erop te zitten dus waarom dan nog wachten
ik doe het gewoon echt rustig aan hoor,
gewoon deze week 1x per dag tegen 3 uur, gewoon wanneer je weet dat hij normaal ongeveer een plasje doet.
als dat goed gaat de week erna 2x daags, week erop 3x daags, en dat houdt ik dan 'n maand aan.
als dat goed gaat gaan we met de training beginnen. ik weet nogn iet goed hoe dat in zijn werk gaat maar daar lees ik me nog wel in.

@Liske: je kunt het altijd proberen toch? waarom niet als het lukt lukt het, willen ze er nog niet op dan niet.
ik zie wel of het doorzet hier, maar ga het zeker niet meteen opgeven nu

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 22 Mar 2010 08:49:53

Toppie Rico!!!

Zie het Dylano voorlopig nog niet doen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

ik zag het rico eerlijk gezegt ook nog niet doen michelle, maar ik dacht gewoon es kijken wat hij doet
en hij vond het leuk om erop te zitten dus de dag daarna om 3 uur weer erop gezet en toen was het kassaaaa
hij gaat zo slapen en als ie wakker is mag hij weer op het potje nadat hij wat gedronken heeft.

Het enigste dingetje is, ik weet niet zo goed waar ik hem nu al mee kan belonen.
een koekje tja dat krijgt hij toch wel dus dat boeit hem niet zo.
een sticker systeem is hij nog te jong voor, hij snapt echt niet dat ik een sticker opplak zovan: alsjebliefd voor jou!
boeit hem echt niks, als ie erbij kan scheurt hij het nog kapot ook
dus ik zit aan een doosje krentjes te denken
maar dan zit ik weer met het feit dat hij een papier liefhebber is, dus waarschijnlijk het doosje op eet en de krentjes laat liggen hahaha

Inge, is een simpel: “Goed zo, Rico, je bent een topper!!!” niet genoeg als beloning?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja dat doen we zoiezo wel, maar ik heb vaker gehoord dat een belonings systeem goed werkt, vandaar mn vraag
nee het is zoiezo door de kamer dansen en zingen : rico deed een plasje! RICO DEED EEN PLASJE"
zie je het voor je??
ik lijk wel dora als ze zingt: het lukte!! hahahha

Haha, maar dat bedoel ik: die hysterie is toch al beloning genoeg? Ik zie niet zo in waarom we voor alles met stickers en zo moeten gaan werken, of ben ik nou te simpel?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik denk ook dat een leuk gebracht compliment wel voldoende is!

Enne… ik zoek nog even verder naar potjes, want met een muziekje wil ik niet, ik denk dat ik dan gek wordt hihi!

Liefs, Anne