We zijn vandaag heel erg geschrokken, met name ik, ik raakte echt heel erg in paniek wat niet handig was in deze situatie maar toch…
We waren op bezoek bij mijn tante en zij heeft 2 katten.
Rico zat al de hele tijd die kat achterna en die kat bleef maar naar hem grommen of hoe noem je dat bij die beesten… en ik bleef Rico corrigeren… enfin even 1 minuut niet opgelet en ik hoor rico heel hard gillen, helemaal buiten zinnen. ik ren samen met 2 andere op hem af, en er zat een sneetje in zijn voorhoofd. ik denk: ooohhhh klein krabje van de kat.
maar toen stroomde er dik donkerrood bloed over zijn hele gezicht, over de grond alles zat onder. ik sloeg een gil omdat ik er van schrok, en heel zijn haartjes waren doordrenkt van het bloed. Ik was bang dat hij een gat in zijn hoofd had want misschien was ie ergens tegenaangebutst toen de kat hem krabde. Het bleef heel hard bloeden oohhh wat een horror ik wilde meteen naar de dokter toe maar gelukkig was mijn moeder er ook bij en nog een vriendin van mijn tante die rustig waren en een nat washandje pakte om het erop te houden en vervolgens te kijken hoe groot de schade was. het was uiteindelijk maar een klein sneetje en wat bleek nou, de kat had op zijn hoofd gekrabt (onder zijn haar) en had een ader geraakt. pfoehh… heavy hoor je kind zijn gezicht haren en de grond onder het bloed! uiteindelijk niks aan het handje behalve dan de schrik en een hoop poets werk. KLeding kan ik wel weggooien. zucht… dat was echt schrikken zeg… hij heeft niet gespuugd er is ook niets dik geworden dus de ehbo was niet nodig. Moest het toch even kwijt.
![]()