Rens is ziek

Sandra; ik zal het hier houden dat virus haha
Hoe is het vandaag met de zieke kindjes? hoop beter!?

Lilypie First Birthday tickers

Ja hoor met die van mij gaat het weer stuk beterder … hij heeft weer boterham op en een beetje melk gedronken…

En met onze vriend Rens?

Lilypie In verwachting Ticker

Rens voelt z’n eigen ook weer wat beter gelukkig. ondertussen hebben we zelf ook nog wat van dat virus meegekregen wij zijn er alleen niet zo ziek van geweest als rens. Ben echt blij dat het weer beter gaat. Ik miste mijn vrolijke gezellige ventje echt behoorlijk. En vond het ook moeilijk om hem zo te zien. Nu hebben wij gelukkig ook nog geen klagen want dit was pas de eerste keer dat hij echt behoorlijk ziek was en hij is al bijna 15 maanden.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes.

@mini-boy Hoe is het met jurrian, is hij ook weer opgeknapt?

Groetjes Ramona

Fijn dat het eindelijk beter gaat.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Fijn dat allebei de jongens zich weer wat beter voelen!

Liefs, Anne

Jurian … heel vreemd. Hij eet en drinkt heel minimaal of vrijwel niets. Is redelijk actief overdag, maar als we naar ons bed gaan vinden we hem in zijn eigen overgeefsel liggen. Gister was ik laat thuis en rook het op de gang al. Alles zat eronder… zo zielig. Hij slaapt zelf gewoon door (tijdens het spugen) maar je hoort hem af en toe wel kreunen. Hij heeft geen koorts… Ik weet echt niet wat dit is???

Weet hetook niet mini-boy, wel knap vervelend. Schijnt dat het noro-virus weer heerst. En aangezien hij ook diarree heeft gehad kan dat het wel zijn. koorts schijnt niet zoveel te zeggen bij peuter. Rens heeft ook niet echt veel koorts gehad. Peuters kunnen erg ziek zijn zonder koorts maar ze kunnen ook hele hoge koorts krijgen om niets eigenlijk. Slechte graadmeter dus. Ik weet niet wat hij eet. Je gaf aan dat het niet veel was. Misschien een idee om hem beschuit te geven ipv brood en avondeten. melkproducten kunnen ook misselijkheid opwekken dus die misschien even achterwege laten. Ik kreeg als tip ook om hem vaker drinken te geven maar dan geen hele beker tegelijk. misschien dat het helpt.

Groetjes en beterschap voor Jurrian.

Hij eet nog steeds weinig of niks… drinken gaat wel goed. Gelukkig na vorige week vrijdag niet meer overgegeven. Gister heel de dag diarree… maar vandaag (klop klop) ook nog niet …

Misschien is het voor vrijdag wel handig al hij nog niets eet
Heeft hij ook geen moeite met nuchter blijven 's ochtends.

Nee geintje!
Vervelend dat hij nog niet veel eet, maar het komt wel goed.
Als hij zich beter gaat voelen.
Als hij maar genoeg drinkt.
liefs, Anne

Nu weer een spuitbroek voor het naar bed gaan … en mega rood billetje. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat het vrijdag niet afgelast wordt? (zie topic operatie)