Heb zo te doen met m’n kleine mannetje. Alles wat hij vandaag gegeten en gedronken heeft komt er met dezelfde gang weer uit. Zal wel van de bmrprik komen die hij vorige week dinsdag heeft gehad. gelukkig heeft hij geen koorts, temp was 37,7. Toch maar even de huisartsenpost gebeld voor advies. Moet hem nu elke keer kleine slokjes drinken geven met tussenpozen omdat zijn maag meer niet verdraagt. Wel zielig voor hem want hij wil eigenlijk wel eten maar mag dus nu even niet om z’n maag te laten kalmeren. Hij heeft ook drie flinke spuitluiers gehad. Wasmachine draait overuren hij heeft wel 6 schone pakken nodig gehad vandaag en ook boxkleed en beddengoed zat helemaal onder. En helaas moest onze kleding er ook aan geloven dus loop uiteindelijk maar in m’n pyama rond. die hoeven tenminste niet gestreken te worden als hij die ook onderspuugt. Dat is nl echt niet m’n hobby.
Verder is hij eigenlijk best wel vrolijk en heeft hij ook gewoon gespeeld. Wel hiing hij erg aan me maar dat vind ik ook begrijpelijk.
Hoop dat hij zich morgen weer wat beter voelt want we zouden morgen samen op pad gaan. Maar goed hij moet eerst maar eens beter worden.
Nadeel is wel dat hij de antibiotica voor z’n oren ook niet binnenhoud dus ik hoop niet voor hem dat die nu ook weer gaan opspelen.
groetjes Ramona