Perfect uitgelegd Woezel![]()
Dylano is nog steeds een hoopje hopeloos
We liggen nog in bed en hij is hoelahoep aan het kijken.
De nacht is redelijk gegaan. We lagen er zelf op tijd in en had het alarm van mijn telefoon gezet om hem om kwart voor 11 zijn medicijnen allemaal te geven. Het alarm had ik niet nodig want ik had nog niet geslapen want Dylano was iedere keer wakker
Hij had toen 40.1 dus iets lager als 'smiddags. Hij was iedere keer aan het huilen dus op een gegeven moment heb ik hem bij ons gelegd en ben ik na een poosje naar de bank gevlucht want hij lag of tegen me aan of bovenop me en dat is normaal al niet pretig maar zo;n gloeiend kindje helemaal niet.
Tegen papa gezegt dat om kwart voor 3 eventueel zijn ventolin weer mocht, heeft hij om 3 uur gehad en ikzelf heb hem om kwart voor 5 weer een zetpil gegeven. Toen was hij 39.3 dus weer wat beter. Nu weet ik nog niet want hij mag pas om kwart voor 11 weer en een zetpil en eerder ga ik hem ook niet temperaturen.
Hopelijk zak de koorts iedere keer een beetje dan komen we er wel. En dat de ab kuur snel aanslaat, hij heeft nu 3 keer op want heb hem vanochtend om kwart over 5 ook nog gegeven, vanochtend dus nog niet![]()
Liefs Michelle