Jeetje heftig hoor en ook vervelend dat het vandaag nog niet echt beter gaat.
Dikke knuffel en heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra
Jeetje heftig hoor en ook vervelend dat het vandaag nog niet echt beter gaat.
Dikke knuffel en heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra
Hij ligt maar te liggen daarstraks 39 koorts maar hij drinkt niet af en toe een klein slokje
Wel heeft hij ongeveer 100 cc pap op vanochtend en vannacht heb ik er ook wel redelijk wat drinken ingekregen, maar nu dus weer niet.
Liefs Michelle
Hè bah. Anders gewoon weer bellen hoor, met de huisarts. Want dat hij amper drinkt is ook niets.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
wat raar dat de KA je dan ook weer direct naar huis stuurt. Wij hebben dit in juni met onze zoon meegemaakt. Hij was ook ziek. Hoesten, benauwd en overgeven (geen koorts). 's Avonds naar de HA-post gegaan en 8 pufjes ventolin gehad. Benauwdheid zakte iets af, maar ze vertrouwde het niet. Dus naar het ziekenhuis (tegenover HA-post). Daar had onze “eigen” kinderarts dienst. Zoonlief is ook verneveld, maar moest direct opgenomen worden. Hij had toen een luchtweginfectie en middenoorontsteking (maar nog steeds geen koorts). Hij had ook een zuurstof gehalte van 90% ongeveer. Hij is toen bijna een week in het ziekenhuis geweest. Omdat jullie kindje zo’n koorts heeft, vind ik het wel raar dat je met hem naar huis bent gestuurd!
Hij heeft net een boterham zonder korsten met pasta op en ong 100 cc drinken, dat zit er in ieder geval weer in.
Mooie_zoon2010 geen idee waarom ze het ene kindje wel opnemen en het andere niet. Misschien omdat Dylano ouder is? En bij de kinderarts was zijn zuursof wel 96.
Merk wel dat hij het niet meer zo benauwd heeft. Nog gewoon goed ziek nu,
Liefs Michelle
het zal heel goed kunnen zijn dat dit met de leeftijd te maken heeft. Dylano is al bijna 3 toch? dat is wel een stukje ouder dan jouw kleine mooi_zoon2010 want die is nog maar net 1 jaar en 6 maand als ik het goed heb? dan zijn ze nog zo klein dat ze er geen risico mee nemen, maar met 3 zijn ze wat weerbaarder, en liggen de regels denk ik weer anders!!
liefs woezel
drinkt ie nou wel were goed?
Als je denkt dat ie te weinig drinkt moet je hem AA drank geven…daar zitten hele goede spullen in waardoor je niet uit kan drogen (is om na het sporten te drnken)…ORS zakjes krijg ik er hier nooit bij hem in dus hier altijd AA drink en dat gaat super goed.
Sterkte!
Gr,Danielle
En weer een ritje huisartsenpost gehad, pfffff.
Ik had vanmiddag contact met me eigen ha over de flixotide die moet hij nu dus heel de winter gaan gebruiken 2 keer per dag en kijken of hij dan minder vaak last heeft. gelijk zijn drinken aangekaart en hij moest 400 cc binnenkrijgen. Daar zit hij dus niet aan en dus rené ors laten halen, zit ik op de bijsluiter te kijken staat er niet bij hoge koorts,??
Zijn temperatuur was helaas na een paar dalingen weer opgelopen naar 39.6 dus dacht ga toch maar ff de ha post bellen was intussen na vijven. Verhaal gedaan en ze wilden hem weer zien want hij knapte niet snel genoeg op en zeker omdat hij te weinig drinkt. We moesten er om 7 uur zijn.
Ors heeft alleen zin als ze diarree hebben zei hij en Dylano houdt wel alles binnen dus alle vocht is goed, Hij zij ook het is niet lekker dus dan drinkt hij helemaal niet
Moet hem nu vanavond en vannacht om de 2 uur wakker maken om te laten drinken. Hij plast nog steeds dus dat is goed.
De temperatuur was met de paracetamol trouwens teruggezakt naar 38.6 dus dat was goed en kon je ook wel even merken hij kreeg even wat meer actie.
Nog ff een pittige nacht, maar René is morgen vrij dus we kunnen elkaar aflossen kan ieder toch iedere keer 4 uur slapen of ik papa wakker krijg is een tweede dus denk dat ik er voor op zal draaien
@Danielle thnx voor de tip
Liefs Michelle
Gewijzigd door - miremady op 19 Sep 2011 20:28:13
Heel veel beterschap met de kleine man toegewenst en hopelijk hebn je wat slaap gekregen de afgelopen uren.
Hoe ging het vannacht?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Gin goed ,gelukkig,Dylano stribbelde wel tegen als hij moest drinken Zijn temperatuur was om 11 uur nog 39.7 maar om kwart voor 5 37.6 en inmiddels 37… Denk dat we het ergste hebben gehad, hoop ik toch. eten en drinken is nog niet veel maar komt wel. Hij heeft wel een bord pap op maar zijn appel wou hij net niet. Drinken als wij echt aandringen ene paar slokjes. Maar zo komen we er ook wel. Net heeft hij een paar slokken van mijn koffie op en dat vond hij wel wat, ik drink caffeine vrije dus kan geen kwaad
Hij zei net al mama nieuwe maken
Ikzelf ben behoorlijk brak nu, giga hoofdpijn, heb ik ook weer op de bank geslapen Op hoop van zegen dat hij vanavond wel gewoon netjes in zijn eigen bed blijft, Maar om de 5 minuten lopen net als gisteravond omdat hij een enorme hoestbui krijgt en dan begint te huilen schiet ook niet op.
Hij is er wel 2 keer uitgevallen vannacht terwijl hijzelf dus ook in een gewoon bed slaapt, dus heel erg liggen woelen. zag net dat zijn elleboog helemaal geschaafs is Wij hebben ook een hoog bed dus behoorlijke smak
We gaan dus duimen dat het zo doorzet
Liefs Michelle
Ik duim mee!
Groetjes,
M
jeee meis wat een gedoe,
ik snap dat je echt brak bent nu ook gezien het feit dat je zelf pas ook nogal ziek was, je bent in feite zelf nog niet helemaal op krachten en nu draai je op volle toeren. pittig dit!
Fijn dat zn temp nu wat beter aan het worden is, maar jee wat duurt het lang voordat die hoge temp wat minder werd…
ik ben nu weer thuis dus ik spreek je vanavond denk ik wel even.
Pff vanavond toch weer 39.2, Maar hij heeft nu overdag niet geslapen, dus lag om 10 voor half7 dood en doodmoe op bed. Hij hoest nog vreselijk althans met buien en dan komt er het nodige slijm mee echt astma klachten dus.
Verder heeft hij af en toe gespeeld en verder maar wat gehangen.
Morgen toch me eigen ha maar weer even bellen want zit nu op dag 3 met de paracetamol en langer mag toch niet??
mamavanrico ikke is vanavond niet op msn want madelon is thuis
Liefs Michelle
ochhh menneke toch! sterkte miremady! is niks dit he,
logisch dat hij doodmoe is, nog niet eens zozeer omdat hij niet geslapen heeft vanmiddag maar als je zo vol slijm zit heb je weinig luchtinhoudt, merk dat aan rico’tje ook dat hij nu hij zoverkouden is een stuk vermoeider is, maar hij heeft dan ook ventolin hierbij maar dat werkt niet zo bijsterend voor de slijm natuurlijk
MamavanRico Dylano heeft om de 4 uur 2 puffen ventolin, maar dat helpt indd niet tegen het slijm.
Liefs Michelle
je zou ervan uit gaan dat het makkelijker op te hoesten is omdat zijn luchtwegen verder open gaan staan
maar als het taaislijm is wat vast zit, wat bij rico en dus ook bij Dylano het geval is dan helpt dat voor geen meter nee…