Relatieproblemen

ik zou zo niet weten of er een vto team is in Hoogeveen
ik zelf heb er namelijk nog nooit van gehoord
maar als je het zeker wilt weten dan kan ik het voor je navragen aan mijn moeder
die werkt als telefoniste/receptioniste in ziekenhuis Bethesda te Hoogeveen
ga je nu nog actie ondernemen??

groetjes
Leonie

Hallo allemaal

mijn lieve schat is zo lief geweest dan eindelijk een foto van Melissa te plaatsen onder ikkeben
ik hoop dat jullie allemaal een kijkje gaan nemen en ff een reactie achterlaten

Armanda,mijn mail komt zo gauw mogelijk

groetjes
Leonie

onder het knopje ikkeben mama van … op de site zelf

Nou dames het is hier weer helemaal mis!
ik heb sinds gisteravond migraine en het enige wat Richard doet is er van genieten dat mama niet fit is omdat hij nu alle aandacht en tijd aan melissa kan besteden
er wordt niet voor mij gezorgd,terwijl ik hem wel de hele week op zijn wenken heb bediend toen ie ziek was
ik wil ff jullie mening horen wat moet ik doen?? weggaan lukt niet 123 omdat we toch samen een dochter hebben en ik een uitkering heb en dus geen baan en geen geld
maar moet ik dit allemaal slikken??
het is toch van de zoden dat een moeder van iemands kind zo behandeld kan worden omdat ze toevallig in ZIJN huis woont en verder afhankelijk van hem is en dat hij daar misbruik van maakt??
dus graag jullie mening wat hieraan te doen
vanavond werd er ook al niet gekookt dus besloot ik maar een paar kadetten te smeren voor mezelf
verder zit meneer de godganse tijd achter de pc en weigert ook maar een woord te wisselen
ook als ik tegen mijn dochter zeg van drink maar kalm anders moet je zoveel spugen zit hij even later tegen haar te verkondigen ja drink maar snel je fles leeg
ben ik nou gek?? hij geeft mij overal de schuld van elke keer weer maar zal ie daar gelijk in hebben??

groetjes
Leonie

ps foto van Melissa al gezien??

Hallo allemaal

ikkeben inmiddels een grote prachtige plant en een paar goede gesprekken verder met mijn partner en het gaat nu al een paar dagen goed
hij ziet eindelijk in wat hij fout gedaan heeft en vertelt mij ook direct als hij iets heeft wat ie niet leuk vindt enz enz
ons probleem was nou eenmaal dat we allebei moeilijk kunnen praten en daar moeten we nu koste wat het kost verandering in zien te brengen
gisteravond kwam hij thuis met een grote hele mooie plant die kreeg ik “zomaar” van hem zei hij en aan een plant heb ik meer dan aan een bos bloemen
het spijt mij voor het laatste berichtje van mijn kant maar ik was zo blind van woede dat het er even uit moest
Armanda,dank je wel voor je mailtjes ik ben blij dat we elkaar zo goed begrijpen en onze verhalen bij elkaar kwijt kunnen

groetjes aan iedereen
Leonie

beste leoni en uiteraard andere moeders,

ik herken hier zoveel in en ben zo blij dat ik ook eens verhalen van moeders kan lezen.
ik heb vaak het gevoel dat het aan mij ligt en heb op dit moment echt het gevoel niet meer in deze relatie te willen zijn maar kan gewoon niet zonder mijn dochtertje.
sinds de geboorte hebben we bijna geen sex meer 5 X per jaar houd het wel op en heb het gevoel dat ik haar gewoon niet intereseer dat ze nix voor me over heefd en mij niet wil begrijpen.
praten gaat niet zeker niet over sex als ze al denkt dat het daar over gaat word ze bij voorbaat al razend.
heb het gevoel dat ik gek word het vreet aan me en ben in mijn hoofd ontzettend moe.
soms denk ik wel eens dat ze vreemd gaat als ik aan het werk ben.
ik doe er zelf alles aan om het zo goed mogelijk te laten verlopen het moment dat ik thuis ben is mijn dochter voor mij en in het weekend is ze ook vrij dan doe ik alle luiers en verzorging ook.
het badderen van sanne is al vanaf de geboorte mijn ding en we gaan om de dag samen in bad.
ook huishoudelijke klusjes zoals de vuilnis de kattebakken afdrogen soms stofzuigen en dwijlen doe ik ook want ik weet dat huisvrouw ook gewoon een fultime job is.
wat doe ik verkeerd help !!

liefs van een liefhebbende vader en vriend.

tik de dag

Je hebt 2 dochters van drie jaar maar elk bijeen andere moeder ? Ik weet niet hoe dat dat kan meteen, maar wellicht dat daar al ergens iets goed wringt. Moeilijk om daar verder zo iets over te zeggen dus.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Was mij inderdaad ook al opgevallen. En daar zou het inderdaad weleens kunnen wringen.

Groetekes, Sje

nee ik heb 1 zoontje van drie bij mijn ex en een dochter van 2 bij mijn huidige vriendin en zonder mijn vriendin had ik mijn zoontje nooit leren kennen ik heb hem pas leren kennen toen ie anderhalf was maar dat is een ander lang verhaal.
mijn vriendin heefd mijn zoontje geacepteerd en behandeld hem net zo als mijn dochtertje.
ik ben haar ook heel erg dankbaar voor dit alles.

tik de dag

Ah, dat maakt een en ander wat duidelijker.

Groetekes, Sje