beste leoni en uiteraard andere moeders,
ik herken hier zoveel in en ben zo blij dat ik ook eens verhalen van moeders kan lezen.
ik heb vaak het gevoel dat het aan mij ligt en heb op dit moment echt het gevoel niet meer in deze relatie te willen zijn maar kan gewoon niet zonder mijn dochtertje.
sinds de geboorte hebben we bijna geen sex meer 5 X per jaar houd het wel op en heb het gevoel dat ik haar gewoon niet intereseer dat ze nix voor me over heefd en mij niet wil begrijpen.
praten gaat niet zeker niet over sex als ze al denkt dat het daar over gaat word ze bij voorbaat al razend.
heb het gevoel dat ik gek word het vreet aan me en ben in mijn hoofd ontzettend moe.
soms denk ik wel eens dat ze vreemd gaat als ik aan het werk ben.
ik doe er zelf alles aan om het zo goed mogelijk te laten verlopen het moment dat ik thuis ben is mijn dochter voor mij en in het weekend is ze ook vrij dan doe ik alle luiers en verzorging ook.
het badderen van sanne is al vanaf de geboorte mijn ding en we gaan om de dag samen in bad.
ook huishoudelijke klusjes zoals de vuilnis de kattebakken afdrogen soms stofzuigen en dwijlen doe ik ook want ik weet dat huisvrouw ook gewoon een fultime job is.
wat doe ik verkeerd help !!
liefs van een liefhebbende vader en vriend.
tik de dag