Hey meiden,
Heb even een vraagje. Eigenlijk gaat het super goed met Dani. Hij is van alles aan het ontdekken, Kan sinds vandaag helemaal uit zichzelf gaan zitten (gaat eerst op zijn knietjes zitten en dan kont omhoog en hoepla hij zit, echt zo goed), klimt overal op, wil zich overal aan optrekken en staan. Loopt al langs te tafels en in de box en probeert zelfs van de ene tafel naar de andere tafel over te stappen (niet los hoor en soms laat hij zich gewoon vallen, haha). Zijn 2 boventandjes zijn aan het doorkomen. Hij eet goed. Kortom ben helemaal trots op mijn mannetje!!
Het enige waar ik nu even mee zit is dat hij een paar keer in de avond en nacht wakker wordt of in ieder geval begint te huilen. En niet een beetje jammeren maar echt wel zielig huilen. Meestal is dit binnen ongeveer 5 minuten weer over. Ga ook niet gelijk naar hem toe dan, dus eigenlijk hoeven we er ook niet voor uit bed ofzo (hij wordt niet helemaal hysterisch ofzo). Ik ben 1 keer wel naar hem toe gegaan omdat ik het zo zielig vond. Lag toen helemaal niet klem in bed en werd door mijn komst alleen maar meer wakker.
Maar hoe zou dit komen? Is dit het verwerken van alle dagelijke ontdekkingen, een nachtmerrie. Ik kan er natuurlijk weinig aan doen, maar ik ben dan zo’n muts die me daar toch een beetje druk om maakt. En het eigenlijk ook zielig vind.