Ok, misschien dat jullie kunnen kijken wat er aan de hand is, want ik snap het niet meer. Anderhalf week terug begon het. Ik zat in de nachtdienst, en een paar ur voordat ik weer naar mijn werk moest, werd ik misselijk. Niet heel erg misselijk, maar wel zo dat het mijn aandacht had zeg maar. Ik dacht, dit ligt aan mijn nicotine pleisters, dus (stom , stom) daarmee gestopt. Volgende dag ging het goed, dus ik dacht dat dit de oorzaak was. Voor de zekerheid wilde ik even een week wachten voordat ik weer met de pleisters begon.
Toen de nacht van dinsdag op woensdag ging het weer mis, wee rmisselijk, duizelig, algeheel lamlendig gevoel zeg amar, ds besloten om mij ziek te melden (ook al moest ik nog maar 1 nacht) want ik trok het echt niet meer,. Ik heb veel geslapen die dag (doordat ik de nacht wakker was natuurlijk) en de nacht erop ook. Lichaam had het nodig denk ik dan maar. de dag er na ging het beter. VOelde me niet op en top, maar wel wat beterder. Vrijdags dacht ik, goh, blijkbar toch griepje geweest ofzo, en had blijkbaar toch rust nodig. Voelde me nog steeds niet ok, maar weer een stukje beter. Zaterdag dacht ik dat ik opgeknapt was, dus lekker in huis bezig geweest, poetsen enzo. ZOdnag, ik wist niet dat ik nog misselijker kon worden dat ik al was geweest> Oh wat was ik beroerd!!! De hele dag door. Zelfs als alex het licht aan deed, werd ging ik zo wat over mijn nek door dat het licht aan was. Bah, nare dag was dat. Alex heeft toen ook mijn schoonouders gevraagd om maandag op Bo te passen, wat ze wilden (heel lief) en maandag ochtend had ik buikkrampen, maar misselijkheid was wel redelijk weg. Aan het einde van de dag gin ghet weer goed, had geen zin in eten , amar het ging goed. Gisteren, ging het ook erg goed. Ben zelfs naar mijn moeder geweest, met Bo naar de kapper, heerlijk in de zon gezeten in de middag. Ik mocht niet klagen. OP basis daarvan ook mijn afspraak van gisteren avond door laten gaan. Ik zou met mijn zus naar de film sonny Boy gaan (kado voor haar verjaardag) en voor die tijd uit eten. Tja, stom misschien, maar goed, ik dacht, voel me zo goed, laten we maar doen. Heb niet veel gegeten, want de zin ontbrak me nog , maar het ging goed. Aan het einde van de film begon ik me al iets vervelender te voelen, maar ik dacht, komt door moeheid, is morgen over. Vannacht werd ik wakker, met ongelooflijke maagzuur, en diarree. Heb medicijnen voor maagzuur ingenomen, en dat is nu weg, wat er in de plaats is, is dus weer misselijkheid. Gelukkig niet zo erg als die zondag, maar wel niet leuk!!! Diarree ook nog wel, maar das meer op de momenten dat je zowiezo al naar de wc moest en dat het dan wat dnnig is zeg maar (sorry, onsmakelijk , weet het).
Mijn punt met dit verhaal is echter, wat is er mis met mij??? Ik bedoel, gewoon griep is het blijkbaar niet, maar wat is het wel, wordt er namelijk even niet goed van!! Gisteren middag had ik zo ontzettend zin in aardbeien, dat mijn zus zei, je bent toch niet zwanger? (in aanmerking genomen dat ik mij dus al anderhalve week misselijk voel), Maar goed, naast het feit dat ik dit niet had bij de zwangerschap van Bo, heb ik ook een spiraal, en ja ik weet het, het kan daardoor heen komen, maar toch, ik denk niet dat dit het geval is. Weten jullie wat het wel is? Is het herkenbaar voor anderen dat de griep zo verliep? Please, heb uitleg nodig!!
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - woezel op 30 Mar 2011 15:18:52