de tweede test vanmiddag was ook positief dames, en ook meteen. Wel een vaag streepje, net als bij Bo toen ik moest testen, maar hij was er wel. En jullie zullen mij misschien wel heel stom vinden, maar de 3e test in die verpakking getest met water, om te kijken of er niet een voorgedrukt streepje was ofzo waardoor er een vage streep kwam, maar daar kwam geen streepje op. Dus, die test reageert op iets in mijn urine. want de tweede test was dus wel binnen 3 minuten zelfs een duidelijke vage streep. Ik was Bij Bo toen ook 3 weken overtijd (en wel zwanger achteraf) toen ik zo vaag positief teste, net als nu…
Morgen vroeg dus naar de dokter, om 810 moet ik er zijn met een potje urine, en ik neem de test even mee, zodat ze het zelf ook kunnen zien. Tja, als het echt zo is, dan is het van harte welkom. Alleen wel spannend hoe het dan met de spiraal gaat, want die zal er uit gehaald moeten worden door de gynecoloog. Afhankelijk van waar de vrucht zich daar bevind, kunnen ze hem makkelijk zonder veel risico, of met veel risico er uithalen. Laten zitten is bijna geen optie met kans op vroeggeboortes vanaf 20 weken zwangerschap, en dat wil ik ook niet. Vandaar dat het gevoel zo dubbel is.
Alex is eigenlijk ook stiekum een beetje blij. Hij heeft al aan bo gevraagd of hij een broertje of een zusje wilde, en bo zei een zusje !! hahahahahahaha
Pff, maar ben nog steeds met vlagen misselijk. Als het door een zwangerschap komt, dan kan ik het beter handelen, maar dan nog word ik er geen fan van!!
liefs woezel