Raar..HEEL raar lachje

Rico heeft weer wat nieuws hoor, maar af en toe denk ik van alsjebliefd!

Normaal lacht hij gewoon "hahahaha"
nu lacht hij na elke “ha” met een haper en dan in het versnelt afgespeeld…snapje?
en dat doet ie dan zo hard, en dan moet ik spontaan ook lachen omdat het zo belachelijk klinkt, het is net een “fake” lach, maar dat doet ie dan in de winkel het vaakste, zodat iedereen het kan horen en dan ook 10x zo hard als thuis, iedereen kijkt dan zovan: ???
en ik lach er maar om haha.
Ook met het huilen gaat ie “fake” huilen, en dan ook haperen tijdens het “huilen”

doen jullie dreumesjes dit ook? of is rico een beetje gek

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

morgan maakt een excorsist geluid als ze hard lacht. En inderdaad helemaal als ze aandacht kan krijgen van vreemde. Als mensen me aankijken zeg ik altijd heel droog dat haar hoofd 180 graden kan draaien en dat ze groen snot spuugd. Laten ze ons meteen met rust

Groetjes,

Michèle

haha ja daar kun je dit lachje ook wel mee vergelijken hahaha
goeie michele

Oh ja, ik kan het me van Jens ook nog wel herinneren! Het is gewoon weer uitproberen denk ik, op welke manieren ze kunnen lachen ofzo…

Gekke vogeltjes soms hè, die kids

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Een versnelde lach? Geen idee hoe dat klinkt! Eva lacht gewoon voluit, zo van: hahahahahahaha! Die lacht eigenlijk normaal! En exorcistgeluiden maakt ze eigenlijk ook nooit! Erik van Mriek deed dat ook, weten jullie nog? Zo van: wrrraaaaaahahahahaha!’ Morgan is dus soms een beetje een Reagan (meisje uit de film dat groen kotst)! Eva lacht soms wel nep, vooral als wij lachen. Dan doet ze ook mee, zo van: ja, dat is een goeie! Dat is dan wel weer erg grappig en dan gaan wij vanzelf ook lachen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha, ja dat doet rico dan ook wel maar dat meelachen gaat gewoon 1x : haha!
maar dat versnelde haper lachje van m, tjah soms is het leuk maar als iedereen je aankijkt heb ik ook zoiets van: rico wacht nou even tot we de winkel uitzijn! haha maar dan houdt ie juist pas op.
kleine draak!
maar het blijft grappig idd…

enne ja het kan uitproberen zijn, ik zei vandaag al tegen rijco: ik hoop niet dat dit zijn vaste lach is voor altijd, want dan denkt iedereen dat het een sukkeltje is op school
grapje natuurlijk

Ja hoor, uitproberen hoe 'ie kan lachen. Wat Rainbow al zei, dat was hier ook. Inmiddels is Erik klaar met uitproberen en lacht 'ie weer op een manier waarvoor we ons in winkels niet hoeven te schamen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan hoest veel nep ook das best lachen dan hoest ze 2 keer echt en de derde keer echt zo nep als het maar kan

Groetjes,

Michèle

Haha, ook dat klinkt bekend. Als ik tegen Erik zeg: “Ga je hoesten?” , dan doet 'ie echt zo droog kuchen. Klinkt nergens naar. Onze kinderen houden wel van interessant doen volgens mij…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha Morgan zegt Ja als ik dat vraag, Alles wat vragend klinkt zegt ze ja op nu. Ongeacht aan wie ik de vraag stel. Als ik in een winkel vraag of ik er langs mag zegt ze ook ja.

Groetjes,

Michèle

Haha, hier nog zo’n nephoestend ventje!!
Het is wel erger geweest, maar af en toe doet hij het nog, als hij echt moet hoesten, en daarna nog even nep doorhoesten, haha, gewoon om aandacht te krijgen.
Liefs, Anne

Dus Seth is ook al zo’n aandachtstrekker?

En Michèle, lekker makkelijk toch? Van profiteren, dat ze overal ‘ja’ op antwoordt. “Gaat Morgan lekker slapen?” “Ja!” “Gaat Morgan nu even stil zijn?” “Ja!” Ideaal. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh ja Mriek. Ook als het gaat om het huis opruimen zegt ze overal Ja op. Morgan afwassen?? JA. Morgan stofzuigen JA. M<aar ook zoals met sorry. Ze moeten het wel menen (of in dit geval snappen )

Groetjes,

Michèle

Da’s waar. Uiteindelijk…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Grappig Hier ook sinds een paar dagen JA zeggen als ik wat vraag. Klinkt heel lief.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

ik denk dat rico het blijft doen,omdat hij reactie krijgt van mensen.het is een clowntje.
zou het trouwens kunnen dat ik rico deze week achter in een donkergroene auto heb zien zitten?bij opa of zo?

wat grappig om te lezen van jullie moppies!
ja rico deed vandaag bij opa ook zo gek lachen en opa lag helemaal in een scheur, die kwam niet meer bij en die heeft al zo’n aanstekelijke lach dus ik kwam ookniet meer bij.
en van dat ja zeggen, rico zegt overal nee op
"nee nee nee"
en dat vooral met tandjes poetsen dan blijft hij aan de gang.
en vanochtend op de bank, zat hij bij rijco op schoot en toen aaide hij mij constant en zei bij elke aai "heejj"
op zo’n baby (dreumes) schattige manier weet je wel en dan niet 1x aaien en lang wachten nee hij bleef echt constant aaien "aaiheejaaiheejaajheej
haha
wat een schatje

En ja hoor, ook Eva hoest nep. Als ze geen aandacht krijgt, gaat ze echt hoesten, zo van: uche, uche, uche. Dan zeg ik ook: ‘Wat een nephoest!’ en dan lacht ze. Soms huilt ze ook nep, zo van: ik ben zielig, zie je dat niet? Ja, het zijn allemaal kleine aandachtstrekkertjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier is ook een nep hoester aanwezig Die er erg veel lol in heeft
En na de nee nee is nu idd de ja ja ja periode aan gebroken
Vooral s morgens moet ik er erg om lachen
Als hij wakker wordt dan hoor ik uit zn kamertje een heel hard JA JA
Op een toon van Tatatadaaaaaaaaaaaa Lets start the day
Als het hem te lang duurt dan gaat het volume steeds wat hoger
Totdat hij echt ja ja ligt te "schreeuwen"
En hoe meer mensen er om hem moeten lachen Hoe gekker hij gaat doen
Nog harder hoesten of iedereen een nep hapje geven en dan rond kijken of iedereen het wel ziet
Lekkere grappenmakers zijn het
Gr
Linn

Lilypie Second Birthday tickers

hahaha ja dat doet rico ook op de tatatataaaa manier jajajajaaaa zeggen, en dangaat ie er ook bij “dansen” of van links naar rechts enz enz… gaan als ie staat in de box tijdens het jajaa’en

dat nephoesten herken ik ook wel, ik hoest dan altijd heel nep terug en dan gaat ie ook lachen en soms zegt hij dan “nee nee”