Allemaal kleine acteurtjes hier
Gaat vanzelf wel weer over (hoop ik), haha…
Is grappig om te zien hoe ze nu ook om zichzelf kunnen lachen.
Liefs, Anne
Raar..HEEL raar lachje
Hebben jullie kleintjes trouwens ook dat ze dingen zien die er niet zijn of die wij niet zien. Morgan kan zwaaien en hoi zeggen en dan staan we ergens of lopen ergens en dan echt niks of niemand te zien, nog geen vlieg zeg maar en dan gaat dat handje omhoog en dan is het Hoi. en zwaaien en soms ook een heel verhaal en nee ze heeft het echt niet tegen mij want ze kijkt je altijd aan als ze het tegen je heeft. Echt heel vaag soms. In der kamer doet ze het ook. Echt een lol dat ze heeft dan.
Groetjes,
Michèle
Seth zwaait ook tegen alles en niks.
Verder doet hij niets, hij zwaait alleen maar.
Hij zwaait ook regelmatig naar mensen, hoor, maar hij wil dan wel dat ze terug zwaaien!!
Liefs, Anne
Ja dat doet Morgna ook en dat vind ik logisch, maar Morgan zwaait en kletst tegen lucht…
Groetjes,
Michèle
Ja, dat doet Eva ook. Ze zegt nog een ‘hoi’, maar ze zwaait wel. Gewoon in de kamer. Ze zwaait dan naar niks eigenlijk en soms zegt ze ‘dadada’. Laatst zat ze alleen in de box, ik was in de keuken en toen stak ze hele verhalen af en ze lachte ook vaak in zichzelf. Blijkbaar praten ze dan toch tegen bv een beestje of misschien wel gewoon tegen de tol? Als ze ouder worden krijgen ze soms een vriendje dat niet zichtbaar is. Zo zei mijn neefje tegen mijn zus: ‘Mama, pas op! Je staat op Lollobojk!’ Mijn zus deed het spel mee en zei: ‘Sorry Lollobojk!’ Voor zo’n kind is dat dan heel echt. Overigens was dat maar even, nu heeft hij het er nooit meer over.
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ja ik weet wel dat kleine kinderen ontvankelijker zijn voor het paranormale. Dus wie weet zit ze toch met mijn opa te geiten. Enne Mervin heeft heel lang een onzichtbare hond gehad. En ik zou het ook niet erg vinden hoor mocht ze dingen zien zeg maar, vroeg me alleen af of jullie ukken het ook hadden.
Groetjes,
Michèle