Hallo moeders en natuurlijk vaders.
Ik zit met iets waar ik zelf niet uit kom, mischien dat jullie mij kunnen zeggen hoe ik dit het beste aan kan pakken.
We zijn zo’n half jaar geleden verhuist naar een leuke buurt met veel kindjes en een speeltuintje voor de deur, helemaal niks mis mee zou ik zo zeggen.
Maar we hebben ook een buurjongetje gelijk naast ons wonen en hij staat elke dag 3 keer voor de deur om met mijn kindje te spelen… Ook niks mis mee verder maar dat jongetje is een jaar of 10 en mijn kindje wordt 23 november 2 jaar.
Hij wil haar de hele tijd vasthouden en geeft haar kusjes. Ook wou hij haar mee in bad doen en daar heb ik verder geen probleem mee maar hij zat telkens bij haar tussen de benen te kijken.
ik krijg hier een beetje rare ideen bij maar mischien stel ik me ook wel aan en doen alle kindjes dit.
Ik ben ondertussen al de hele tijd smoesjes aan het verzinnen om hem maar niet binnen te hoeven laten en dit vind ik echt niet kunnen in mijn eigen huis bij een kind van 10 jaar.
Mijn moeder zei ook al dat ik tegen hem moet zeggen dat ie vriendjes moet zoeken van z’n eigen leeftijd en daar heeft ze wel gelijk in denk ik.
Wat zeggen jullie van dit verhaal? Wat en hoe kan ik het het beste aanpakken zonder dat er scheve gezichten komen want het blijven toch je buren he.
Groetjes van iemand die een kind van 10 jaar nog niet eens de waarheid kan zeggen…