Precies: zus van 14-15 jaar. Die is in de preutse periode dus daar ziet-ie niks van. Grote kans hoor dat-ie daarom zo nieuwsgierig is naar je dochtertje…
Groetekes, Sje
Precies: zus van 14-15 jaar. Die is in de preutse periode dus daar ziet-ie niks van. Grote kans hoor dat-ie daarom zo nieuwsgierig is naar je dochtertje…
Groetekes, Sje
Denk dat ik er donderdag even heen ga dus dan horen jullie vrijdag hoe het gegaan is. Dus horen jullie echt helemaal niks meer van mij dan is het niet goed met me afgelopen haha
Ik bel stichting slachtofferhulp vast!
Alle succes en sterkte. Ik kom op je schouder zitten om je te steunen en toe te juichen!
Groetekes, Sje
Best kans dat het ook een vrij preuts gezin in totaal is en dat hij inderdaad nieuwsschierig is. Rond deze leeftijd ontstaat die nieuwschierigheid. Maar succes donderdag.
Groetjes,
Michèle
ik zal ook aan je denken!
doe gewoon wat goed voelt.
en wat sje zegt, wat zou jij zelf willen weten is precies wat ik met mijn opmerking bedoelde. Ik wil je niet aan het twijfelen brengen maar ik ben het wel met Sje eens wat ze zegt dat je niet alleen je eigen belang voorop moet zetten.
niet dat je dat doet hoor, al is het alleen maar uit angst, want ik zou in deze situatie ook 7 kleuren doen
maar stel het kind is niet helemaal in orde en heeft wel kwaad in de zin, meoten ze dat weten voordat het te laat is, hou het zoiezo goed in de gaten meid.
en ook ik zit op je schouder!
Helaas kon de buurvrouw niet afgelopen donderdag dus de afspraak is verplaatst. laat jullie het weten als ik er geweest ben!
Groetjes lennie
Nou eingelijk is het wel rustig nu met het buurjongetje. zolang hij niet te vaak met met dochtertje wil spelen vind ik het al een stuk beter. Maar ik ga het er nog zeker met de buurvrouw over hebben hoor.
Zo gauw ik gepraat heb laat ik weten hoe het is gegaan.
oja, en die zenuwen zijn er nog wel een beetje en heb mijn verhaal al 100 keer aangepast maar hoe je het ook zegt, het moet toch gedaan worden…
Ja ik ken dat en dan zul je zien 1001 scenario’s in je hoofd gehad en dan geet het nooit zoals je dacht.
Groetjes,
Michèle