Het wordt weer warmer en lekkerder weer. Nou luchten we regelmatig, maar wanneer kan Morgan met een open raam slapen?? Want het wordt steeds warmer natuurlijk.
Groetjes,
Michèle

Het wordt weer warmer en lekkerder weer. Nou luchten we regelmatig, maar wanneer kan Morgan met een open raam slapen?? Want het wordt steeds warmer natuurlijk.
Groetjes,
Michèle

als je een hor heb… ?
Ik denk hier niet snel raam open… dat is nl op de overloop in ons appartement. Afglopen zomer ook raam dicht gebleven snachts…

Ik zou het nu nog niet doen want 's nachts koelt het nog aardig af. Zou ik eerder haar slaapkamerdeur open laten staan. (Hier staan de deuren altijd open trouwens, ik weet niet hoe dat bij anderen is).
En inderdaad, zorgen dat er een hor voor zit, want dat scheelt je een hoop gedoe met muggenbeten.
Groetekes, Sje
tocht dat dan niet enorm? een raam of deur open?
heb nu alleen ventilatie rooster open…
groetjes!!
karin

Hier staan 's nachts ook alle slaapkamerdeuren open en bij ons het klepraampje dus bij dylano gaat voorlopig nog geen raam open want dan tochten we weg
Groetjes Michelle
nee ik bedoel 2 ramen tegen elkaar open nou jah schuin tegen ove elkaar Heb wel gekeken zoals wij het nu doen of het tocht bij dylano en dat is gelukkig niet zo want ik vind met een dicht raam slapen vreselijk
Groetjes Michelle
heb bij ruben rooster open deur dicht en bij ons ook…
dus als het warmer word kan er rustig raam open bij ruben als deur maar dicht zit?
weet ik dat ook weer!!
groetjes!
karin

Nou ja het ging mij meer voor op de dag eigenlijk
's nachts zo ie zo niet enne ik heb horren hoor. Ik ben zelf een deli voor muggen. Haar deur op is geen optie. We hebben nog steeds 5 katten rondlopen die haar heel graag knuffelen in bed dan.
Groetjes,
Michèle

@Karin, als-ie maar niet aan de straatkant slaapt. Dan vind ik het persoonlijk griezelig om een raam open te zetten. Nodigt wel uit tot binnen klimmen namelijk.
Groetekes, Sje
@sje…nee hij slaapt aan achterkant…
hou zelf ook niet zo van ongenode gasten in ons huis…brrrr
karin

Oh je moet er niet aan denken zeg.
Ik zat 5 jaar geleden de oudste borstvoeding te geven op de bank. Komen de glazenwassers de straat in. Maken wij geen gebruik van maar de rest van de straat wel. Hadden ze een van de ladders even niet nodig en ze waren zo handig om die even in onze voortuin tegen de gevel te zetten onder een open raam op de 1e verdieping!
IK WAS KWAAD! (en natuurlijk stopte de melkproduktie acuut want ik zat me ontzettend boos te maken). Ten eerste hadden ze in onze voortuin niks te zoeken want wij zijn geen klant en ten tweede: ONDER EEN OPEN RAAM!!! Sukkels!
Dus na de voeding ben ik naar buiten gelopen om ze aan te spreken. Had weinig zin want het waren Polen! Dus kreeg het ze niet aan hun verstand gebracht. Uiteindelijk heb ik zelf die ladder uit de tuin gehaald en aan de overkant op de stoep gelegd.
Achteraf zei mijn man, je had gewoon die ladder in de garage moeten leggen. Ons erf toch? Dus dan gewoon ladder kwijt! Maar ja, daar denk je dan pas achteraf aan.
Groetekes, Sje
bij rico is het altijd tot nu toe dan fris op zijn kamertje, de zon staat hooguit tot 10 uur op zn kamer en dan draait hij weg richting achterkant van de flat (huiskamer balkon.) ik zet geen raam open terwijl hij slaapt omdat ik het idee hebt dat of nu de wind naar binnenkomt en hij toch al wat vatbaarder is (ivm tandjes) en dan weer ziek kan worden, en al zou het te warm zijn komt er weer teveel warme lucht binnen. ik laat het altijd 1 uur luchten per dag op zijn kamer, en dan in 2 keer een half uur. dan gaan de rolgordijnen weer omlaag tot er nog net licht door kan komen onder zodat het toch nog wat koel blijft.
hier staat het raam met deze hitte echt wel open is dan wel klein boven klapraampje dus dat scheelt maar ook hier kat en hond dus deuren open geen optie
groetjes wendy
[img]http://b1.lilypie.com/SzKlp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
Wij hebben hier ook vrijwel altijd de ramen open.
Ook bij Hylke op de kamer.
Behalve als de wind er vol op staat, dan gaat aan die kant van het huis
de boel dicht.
Moet wel zeggen dat we allemaal draai-kiepramen hebben,
en die zetten we dus in kiepstand open.
Zo komt er ook niemand binnen.
En op de verdieping zit voor elk raam een hor.
M.

Ik doe geen raam open want zelfs ik vind het nog fris op de slaapkamer en mij is verteld wat je zelf voelt voelt de baby 1 keer erger.
net als met naar buiten gaan wat jij aan heb baby 1 laag meer erover haha
maarja hier is schaduw en geen zon op het raam daar moet je ook rekening mee houden natuurlijk.
Dus straks met de warmte kan ik haar raam op de dag wel open zetten als ze daar slaapt. Want aan haar kant staat ook de zon dus het is best wel warm dan.
Groetjes,
Michèle

quote:
Dus straks met de warmte kan ik haar raam op de dag wel open zetten als ze daar slaapt. Want aan haar kant staat ook de zon dus het is best wel warm dan.Groetjes,
Michèle
Ja.
M.

ja weet je het kan wel, maar wel logisch dat de warme lucht dan wel naar binnen stroomt, en met de rolgordijnen dicht heb je kans dat het wat koeler blijft…
ik zet altijd bij mezelf s’nachts een raam open met de zomer overdag dus echt niet.
alleen kan ik moeilijk s’nachts een raam open zetten bij rico dus wordt het s’morgens na dat hij wakker is als het nog fris is, en s’avonds voordat hij naar bed gaat MITS het niet te warm is