Raam open

Ja maar ze heeft een zwart rolgordijn Inge dus warm wordt het toch wel zeg maar. Maar we tasten het af dan zeg maar.

Groetjes,

Michèle

gewoon doen hoor als je gevoel zegt dat het kan en ze laten het vaak zelf wel merken als het te koud is of te warm als het nou om de eerste 3maanden ging ok maar zijn nu al aardig duidelijk met wat ze bedoelen tog

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/SzKlp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Ja de gebruiksaanwijzing is redelijk onder de knie Maar goed voor nu is het al slapie slapie. Ben benieuwd voor hoe lang.

Groetjes,

Michèle

ja hier ook komt door het constant zelf willen gaan zitten erg vermoeiend hahahaahha
hij heeft geen laatste fles gehad wel goed gegeten en toetje gehad dus we wachten even af of die nog komt om 8uur ofzo

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/SzKlp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Hier ook al in dromenland en geloof niet dat ik 's nachts het raam openzet bij dylano of het moet net als ene paar jaar gelden 36 graden worden

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

36 graden?? Je zus was je op vakantie of zo toen??

Groetjes,

Michèle

nee 3 jaar geleden was dat hier in rotterdam was toen die hele warme zomer pff
ik lag er ziek van op bed want ik kan er niet tegen. vandaar dar ik die zomer ook niet ben vergeten

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oke, ik kan me daar niks van heugen, jawel dat het warm was maar niet meer hoe warm.

Groetjes,

Michèle

quote:
Ja maar ze heeft een zwart rolgordijn Inge dus warm wordt het toch wel zeg maar. Maar we tasten het af dan zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Een laken achter het rolgordijn maken, gewoon met punaises aan het kozijn ofzo.
Dat houdt de warmte weer wat weg.

M.

Het is een schuindakraam… Enne punaises werkt niet zo. Maar ik zal het pappa voorleggen die gaat wel weer brainstormen dan

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Hier ook nog geen ramen op, maar deuren 's nachts. Ben bang dat het toch teveel gaat tochten. Overdag doe ik het raam open als Twan niet op zijn kamertje is.

quote:
Hoi,

Hier ook nog geen ramen op, maar deuren 's nachts. Ben bang dat het toch teveel gaat tochten. Overdag doe ik het raam open als Twan niet op zijn kamertje is.

Als je de ramen open hebt, en de deuren dicht, zal het tochten heel erg meevallen.
Gewoon uitproberen

M.