Rico krijgt steeds “slankere” beentjes. nu eigenlijk al zijn babyvet eraf is houdt hij niet veel been meer over. het ziet er wel gewoon netjes uit ofzo niet dat hij te dun is ofzo, maar ik ben dus het hele weekend op pad geweest voor spijkerbroeken en overal zitten ze te wijd bij zijn kruis (ook met pamper aan) wat moet ik hier nou mee. hij zou qua omvang een 86!!! nodig hebben maar qua lengte duidelijk een 92/98.
ik zie of overal van die hele brede spijkerbroeken liggen waar ik echt niet van hou… ziet er niet uit bij Rico. Hij heeft nog 2 broekjes die hem leuk staan, die zijn ook heel smal (beetje strak ook bij de bovenbeentjes maar niet te strak en het is ook niet vervelend voor hem, maar dat zijn tevens ook “heupbroekjes” ook al heeft ie nog geen heup… daarom moet ik de elastiek in de broek goed aantrekken anders zakt het over zn billen/pamper heen) maargoed… ik weet dus even niet meer waar ik heen moet, ik heb ter stal gehad. van de ven (geen idee of jullie die zaak kennen maar daar verkopen ze o.a CARS JEANS en JUST SMALL, ik ben zelfs naar de zeeman geweest en ook daar is het niks… ik weet dus nie tmeer waar ik heen moet gaan, want bij ter stal vond ik een broek, KEI stoer… beetje donkerblauw/zwart denim met van die "ribbeltjes"bovenin bij de broekzakken, en bij de heupen, gewoon spijkerbroek he dus geen ribbroek. snappen jullie me?? kei stoer!! maar het ziet er gewoon niet uit als hij m aanheeft. Iemand meer met dit probleem en weet iemand een oplossing??
Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Jul 2011 18:29:55