Problemen met broekmaat Update hoe dom kun je zijn

ja hij heeft een name it spijkerbroek maar die is nu versleten, die zit NET goed, dus idd spijkerbroek 98 pakken, maar die ene is 92/98 dat is dan gewoon een goeie maat? en die andere is een ribbroek ik dacht dat die wat anders vielen dan spijkerbroeken in maat. maar weet dus niet zeker, maargoed 98 kan ik dichtsnoeren met elastiek binnen in de broek, en de pijpjes omslaan, is nog stoer ook!

oke, hier komen ze; de door mij gekozen broeken en trui

@Kimmetje: jep altijd met schoenen aan doe ik ook anders zie je nog niet echt hoe hij zit.
maargoed ik ga nu toch webshoppen want heb 3 name it broekjes gevonden en ik ben er helemaal verliefd op, nu hopen dat ze ook passen…
want ik weet niet helemaal welke maat ik moet nemen.
hij draagt nu spijkerbroek maat 92 en die zit precies goed. zou ik dan voor de winter voor een 98 gaan??
en dan niet alleen spijkerbroek want zoals jullie hieronder kunnen zien heb ik ook een ribbroek en een legerbroek is geloof ik van katoen…weet t niet zeker… wacht ik plaats foto’s:

http://www.ikenmijnkind.nl/product_info.php?products_id=6852{2}138
http://www.ikenmijnkind.nl/product_info.php?products_id=6779{2}160
http://www.ikenmijnkind.nl/product_info.php?products_id=3532{2}136#1

die middelste is een “tussenmaat” dat is 92/98. dus ik neem aan dat dat altijd wel goed is.
maar die onderste kan ik kiezen 92 of 98 en bij de bovenste trouwens ook… wat te doen wat te doen.
vind het soms zo koud deze dagen …hij heeft gewoon spijkerbroeken aan nu hoor!

even bericht opnieuw erop gezet want heb toch nog ietsje meer… ik had nog een kortingscode gevonden op i’ net (geweldig) en een gratis boekje krijg ik erbij voor Rico, kei leuk! enfin ook deze 2 heb ik erbij gekocht:

http://www.ikenmijnkind.nl/name-it-boys-vop-jeans-dark-mini-p-7001.html

en

http://www.ikenmijnkind.nl/boy-star-nek-chocolat-sweatervest-2427330-kids-p-4284.html

en
http://www.ikenmijnkind.nl/boy-star-nek-grey-sweatervest-2427330-kids-p-4285.html

zo…uitgeshopt… nog 2 truitjes bij de zeeman haha en ik ben klaar voor de winter Ik wilde eigenlijk nog een leuk spencertje erbij maar helaas niet in rico’s maat…

Gewijzigd door - MamavanRico op 25 Jul 2011 22:37:29

Tjeee, wat een lange kids allemaal. Eva gaat nu pas qua broek naar 92 en dan nog zijn ze lang (hoewel ik deze niet heb gepast met schoenen S*IT). Ik heb er eentje gekocht van Blue Systeem, het zusje van Retour. Voor de helft. Is een mooi slank broekje! Eva heeft ook geen heupjes en bij haar is het ook aansnoeren geblazen of een riem. En Max verliest met tijgeren ook vaak zijn broek, ligt er ineens een broekje in de kamer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

he hoi,
Joep heeft dit ook… de Prenatal is voor ons de oplossing. smalle brokjes, maar met lengte! (eigen merk)
ong 17 euro per broekje, dus redelijk goed te doen! en kwaliteit vind ik zelf ook prima.
De prenatal heeft ook name it broekjes…

succes!

x

@Rainbow: ja irritant is dat he, ja ik denk dat 98 te groot is hoor weet ik wel zeker, want nu heeft ie vandaag voor het eerst zijn pamper helemaal uit (yeahh) en zakt 92 van zn kont af en is hij dus langer maar nu heb ik dus toch 98 besteld…maargoed zn groei stond een tijdje stil dus neem aan dat dat snel weer gaat beginnen en dan kan huij toch de hele winter met een 98 doen.

@Tamm: ja dat is waar prenatal heeft ook leuke kleding, nog niet eens aan gedacht maar… ik heb nu dus in mijn bovenstaande bericht alle linken neergezet van wat ik gekocht heb tot nu toe. en ik ben er helemaal blij mee, ben benieuwd wat jullie ervan vinden

leuke kleren!

Soortgelijk hebben ze ook voor smal bij prenatal inderdaad…
en qua prijs heb je het goed uitgezocht zou ik zeggen

ik houd er van als die spillepootjes ook een mooi broekje hebben!

xx

inderdaad Tamm! want heel veel broekjes zijn echt breed, en dan ogen ze ook breed, ik weet niet of dat mode is ofzo
ik zie er op i’net nu niks over maar gewoon zo in de winkel, echt broeken waar2 peuters in kunnen bij wijze van en dan wel gewoon in maat 92/98… ja sorry maar dat vind ik geen gezich. of waar het boven wijd is en onder strak, en andersom dan is het weer meer voor meiden. het moet gewoon precies goed zijn, geen flauwekul maar wel met wat extra’s
Krijg de kleertjes vandaag binnen zie ik net in mijn mail, track&Trace nr gekregen…ben benieuwd!!

Wat een leuke site Inge. Heb er ook meteen gisteren op gekeken en wat broekjes voor Tim besteld. Maten blijft lastig, want hij zit nu in 98 van broekmaat en 104 van boven. Maar alle broeken zijn of 98/104 of 104/110. Dus niet gewoon 1 maat. Aangezien 98 nu van onder wat te klein begint te worden durf ik het niet aan om 98/104 te kopen. Bang dat hij daar ook zo uit is, dus heb maar 104/110 besteld. Ben erg benieuwd of ze veel te groot zijn of niet. Tim heeft net als Rico ook smalle beentjes.

Broekjes die jij hebt gekocht zijn erg leuk.

Ze zijn trouwens erg snel, want ik heb gisteren besteld en vandaag krijg ik alles binnen. Ik heb 3 broekjes en 2 truitjes gekocht.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

leuk sandra! mag ik de linken van de kleding die jij hebt? ben benieuwd!! enne ja bij mij wordt ook vandaag geleverd, had namelijk s’avonds laat besteld

nee ik krijg gewoon mijn geld terug als het niet past,ik ben niet zo dom dat ik de kleine lettertjes niet lees Altijd alles nalezen qua retourneren etc voordat je iets koopt via een webshop… en truien passen altijd wel daar ben ik niet zo bang voor, het is meer de broeken die me doen huiveren als ik webshop. maargoed name it past tot nu toe altijd wel dus ik vermoed dat het wel goedkomt. ik heb in de normale winkel geen name it laten passen, wel cars jeans enzo.

Overigens draagt Rico in de zomer ook wel lichter dan in de winter hoor, hij heeft een lichte 3kwart broek maar ook 1 die een tussenweg is van licht en donker. ook heeft hij wit, blauw enzo in de zomer. maar dat hij dan licht draagt is niet zo zeer dat ik het mooier vind maar omdat dat beter is voor de aantrek van de zon. en ja in de zomer zwart dragen gaat dan weer net iets te ver… zelfs op het oog!

Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Jul 2011 12:01:14

@Bakmama, gave laarzen! Die wil ik ook voor Erik! Merk, waar te koop, etc.?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Inge, die broeken die jij beschrijft…ik lag in een deuk! ik bedoel: van boven wijd en van onder smal? Hihihi, klinkt heeeel lelijk! Een soort Volendams kostuumpje!

@Bakmama, die laarsjes zijn inderdaad TE COOL! Ik zou voor de witte zool gaan, dan zie je het bruin ook beter ofzo…Wat erg dat je weer naar Den Bosch noet meid, haha, ik ook…Ik heb Shoesmes voor Max laten staan daar, dacht: die koop ik wel een keer…en nu MOET ik die hebben…Erg he, dat je dan weer terug moet (en weer met extra spullen thuis komt)? Ik droom bv nu alweer van een MOLO-vestje dat ik in die winkel heb gezien! Voor Max, van een soort teddy/borg. Die winkel ligt vlakbij V&D, die ken je vast! En vlakbij onze favo schoenenwinkel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Rainbow: hahahha ja inderdaad! dat was de goede beschrijving. dan nog boerenklompen eronder en hij is compleet

@Rainbow:

kijk dit bedoel ik dan, maar dan niet als een zomerbroekje maar als winterbroekje en in spijkerstof. ziet er niet uit vind ik;

@Inge, ik ben op mijn werk dus ik zal vanavond de linken hier neer zetten van wat ik heb gekocht.

Ik had zelf nog nooit kleding gekocht via internet. Maar toen er een paar weken geleden een topic van mini-boy over kleding in de uitverkoop ging zag ik de link van kleertjes.com staan. Ben voor de grap is gaan kijken, maar wat een leuke kleding met veel korting. Toen kon ik het dus niet laten en heb een aantal hele leuke truitjes gekocht en een paar schoentjes. En nu dus via de site die jij aangaf Inge.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

nee het ging erom dat ik zei dat ik dat soort broekjes lelijk vond en ik plaats even een foto van wat ik bedoel.
overigens is dit geen meidenbroek maar een jongensbroek van name it. wel voor de zomer trouwens, maar ik vind dat soort dingen geen gezicht. en jouw foto vind ik dus ook zoiets. die broeken aargh ze zien er niet uit, sorry mensen!! die er wel van houden!

jeee hoe dom kun je zijn!
zit ik hier te verkondigen dat rico’s beentjes zo smal zijn en dat Name it zo goed past (is ook wel hoor!) heb ik met mijn domme hoofd een baggy jeans gekocht (zucht!!) stond dus voor geen meter he! maarre ik heb ook een cordoray broek (die rib) KEI gaaf! serieus die staat hem zoooo stoer en gaaf! en dan die legerbroek echt heel leuk!
dan die it’s me mini jeans…gek genoeg zit die net mwah mwah… heb die vrouw al een email gestuurd want ze zei al; kom je er nie uit laat maar weten.
nou ik kom er niet uit, ik moet een spijkerbroek hebben die gewoon dezelfde pasvorm heeft als die cordoray broek. want die broek heeft weer dezelfde pasvorm als zijn oude name it spijkerbroek…hmz…