Praten, Tong, dokter gweest

Zoals de meeste van jullie wel weten praat Dylano nog amper, het enige dat hij zegt is mama, papa nee en bah. Nu weet ik wel dat ik me geen zorgen hoef te maken maar doe je soms toch

Ik vind dat Dylano zo vreselijk veel met zijn tong kent die draait hij half om zeg maar, en dat doe hij ook vaak. Zie je zijn tong opens weer dwars in zijn mond (snappen jullie hem) zou dat het praten kunnen belemmeren?

Verder heb ik het idee dat iedere keer als hij tanden of kiezen krijgt zijn ontwikkeling stilstaat, eerst met het lopen en nu met het praten of is dat te ver gezocht
Ik heb nl totaal geen ervaring met kindjes die niet praten, Madelon kletstte met het jaar de oren al van me hoofd

Liefs Michelle

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - mirema op 05 Aug 2010 12:41:21

Zou kunnen hoor, dat de pijn van de tandjes en kiezen hem zo in beslag neemt dat hij niet toekomt aan andere dingen. Dat van die tong: geen idee. Ik snap wel wat je bedoelt, mijn schoonzus en nichtje kunnen het allebei ook. Maar of dat Dylano belemmert in het gaan praten? Dat lijkt me haast niet, hij zegt toch al wel woordjes? Misschien zou je een kinderlogopedist hiernaar kunnen vragen?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker