Dames, hoe doen jullie dat met je man! Praten over geld! Weet jij hoeveel er op zijn rekening staat? Hoe verdelen jullie de rekeningen? Hebben jullie een gezamelijke rekening?
Wij hebben hier eigenlijk altijd ruzie om geld! bah! En dat alleen (naar mijn mening) omdat mijn kerel niet duidelijk is over de financieen totdat er echt geen rek meer in zit. Ik zou lieve kijken naar maandelijkse inkomen en uitgaven van ons beide etc. We betalen nu ieder appart rekeningen die dan totaal ongeveer op hetzelfde bedrag uitkomen. Ik betaal de nanny, water, electriciteit bijv. Hij de auto en de huur! Etc. Nu moesten we net een flink bedrag betalen voor mijn nieuwe verblijfsvergunning, gaat meneer helemaal over de rooie omdat het bedrag is verhoogt en er net genoeg op zijn rekening staat op te betalen. Dus ik kom met mijn noodpotje aan en zeg; We kunnen het wel wisselen, maar dan moeten we het snel weer terug kunnen leggen! Nou daar was mijn man niet zo van gedient! pfffff! vind het soms toch heel moeilijk