Potje fruit?

quote:
oh dat vlees koken lijkt me ook wel wat dadelijk ja! net als kip vind ik malser worden door koken dan door bakken. mijn vriend had een kipgerecht gemaakt en van dezelfde kip nog wat kippensoep, en die in de soep zat was toch malser dan uit het kipgerecht. dat vind ik trouwens altijd met vlees:S en gooi je dat daarna dan in de blender met een aardappel en een groente erbij?

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090416/hsRY.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/aiwTp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Nee, ik gebruik geen blender. Prak zijn groente en aardappel/rijst gewoon met een vork en dat gaat prima. Alleen in het begin toen we net met groente begonnen de staafmixer gebruikt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nog even als toevoeging op mijn laatste bericht. Alleen sperzieboontjes en snijboontjes doe ik wel even door de blender want dat prakt zo lastig.

Groetjes,
Sandra

ok…dus eerst maar geen banaan dan…
vandaag nog niet gepoept…
de bruine bonen zijn lekker dus?
moet ik daar ook maar een potje van halen
vind het zelf enorm leuk dat ruben nu groente en fruit mag…alleen ruben wil zuigen op de lepel en ik schep het in zijn mondje en haal lepel er weer uit (zoals het hoort) en dan begint ie te jammeren…
zal vast wel wennen zijn…

groetjes!!

karin

Oke, dus dat vlees moet je dan koken… Nu heb ik er wat meer vertrouwen in. Ik zag me nog niet echt een krokant gebakken stuk vlees pureren hahah
Toch maar eens proberen binnenkort.
Maar dan nog even een vraagje. moet er ook Jus bij in? Want anders lijkt het me dat het zo’n stijf goedje word…

Groetje Anouk

Nee, ik doe er geen jus bij. Echt gewoon groente met vlees/vis en aardappel/rijst of macaroni erbij. Als je het vlees of de vis kookt wordt het een stuk zachter dan dat je het bakt. Eerst pureerde ik het vlees met de staafmixer nadat ik het bereid had. Tenzij het gehakt was, want dat kun je gewoon rullen en door de hap doen en vis is makkelijk te prakken. Nu pureer ik ook het vlees niet meer. Snijd de kalkoen, kip etc in hele kleine stukjes en dat gaat prima. Maar als ze nog wat jonger zijn zou ik gewoon groente met aardappel prakken en dan vlees gepureerd erdoor heen doen.

Groetjes,
Sandra

@karin. Ze moeten er aan wennen, morgan duwde alles naar buiten met haar tong in het begin en ze begreep ook niet veel van der lepel. Ze moeten het echt even leren en ineens zie je dat ze het snappen

Enne de bruine bonen met appel is hier ook een groot succes. Alleen als hij moeilijk poept even niet geven dus geen bannaan en bonen samen. Is beide zetmeel en dus stoppend, Dan beter een keer kiwi/ peer/ pruim en dan wel bonen en anders banaan en wortel of zo.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Hier werkt bruine bonen juist laxerend kunnen ze niet gewoon allemaal hetzelfde in elkaar zitten

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

nou, bloemkool gaat ie van kokken…was ook echt vies, heb zelf geproeft…ronduit smerig…
was de bloemkool van friso
vanavond maar de wortels proberen…

enne… hij heeft gepoept hoor…gelukkig!
gister… wel 5 keer…hij zat natuurlijk helemaal vol…arme drommel…
groetjes!!

karin

Ah arm schaap. Bloemkool kunnen ze trouwens wel meer van gaan plassen. Bloemkool, witlof, selderij ed zijn allemaal vochtafdrijvend.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Eva pakt de lepel nu steeds vast, ALS ER IETS OP ZIT. Heel irritant! Bovendien bijt ze vaak op de lepel als hij in haar mondje zit, ook niet zo handig. Maar ach, dat hoort er allemaal bij.

@ Karin, beter helemaal vol zitten, dan dat Ruben nog steeds niet gepoept had! Nu is hij alles kwijt, haha. En…straks is de bloemkool gemengd met andere groenten, in de 6+ potjes en dat is een stuk lekkerder. Die 6+ zijn gewoon lekkerder en gevarieerder, dus Ruben moet nog even volhouden met wat minder lekkere keusjes! Ik heb je trouwens uitgenodigd voor Hyves, ik miste jou nog bij mijn ‘Ikkeben’-groepje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oeh, ik ‘heb’ Karin ook nog niet op hyves…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

zal jullie direkt ff accepteren dan

en vanavond doe ik gewoon de worteltjes, misschien vind ie dat lekkerder!
het fruithapje gaat in ieder geval goed!!!
als het op is dan begint ie te brullen haha
en poepen gaat ook weer goed!
denk dat zijn darmpjes er aan moesten wennen…

groetjes!!

karin

Hmm heeft iedereen nu een kwartet???

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ik heb er 5 volgens mij zal zo is ff kijken

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ha ha ha oke dan als we alleen maar niet gaan zwarte pieten