Potje fruit?

Gauw voor het slapen gaan een vraagje droppen:

Vandaag waren we bij oma vanwege Moederdag, Ik wilde Eva haar fruit geven om 15.30 uur en pakte dus haar 8+ potje om het in een bakje te doen. Zegt mijn zus: He? Krijgt ze het hele potje? Ik: ja? Hoezo? Mijn zus vond dat erg veel en gaf altijd de helft. Mijn vriend vind een heel potje ook best veel. Maar Eva eet het helemaal op en ik dacht ook dat het de bedoeling was om het hele potje te geven? Ze eet ook een heel potje warm eten…Ze eet dus geen liga ofzo. Nu ga ik twijfelen…Mag ze wel het hele potje, of overvoer ik haar dan? Eten jullie kindjes ook een heel potje of heb ik gewoon een eetlapje?

Groetjes Rainbow, trotse mama

hey die van mij eten idd ook een heel potje op met heel veel smaak haha.
was ook al aan het proberen met potjes van 8 maand maar dat gaat er nog niet in met al die stukjes.

<a

href=“http://lilypie.com[img]http://b1.lilypie.com/AnZ7p5.png” alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Lekker hele potje geven! Dat is volgens mij ook de bedoeling, anders zat het net als de 4- en 6-maanden-happen wel in een kleinere portie verpakt.

En met fruit overvoer je haar echt niet hoor. Is nog nooit iemand mee vetgemest dus ook Eva niet!

Groetekes, Sje

Gewoon een heel potje Rainbow, daar zijn ze voor gemaakt!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier ook heel potje 6+ hoor

Groetjes Michelle

Ah gelukkig! Ze eet het ook altijd smullend op, dus ik vond het al zo zielig om haar opeens veel minder te geven. Leek mij ook, dat ze dat gewoon mogen hebben. Zeker ook omdat ze daarnaast niet heel veel eet ofzo. Enne…ook de stukjes 8+ worden hier met smaak naar binnen gesnoept!

Morgan krijgt ook hele potjes hoor. Ha ha ha bij halve zouden de sirenes afgaan. En wat je al zegt ze krijgt verder niet veel extra. Morgan ook niet. Enne als ze genoeg hebben krijgt je er toch niet meer in, En beter fruit extra dan een koekje of snoep toch.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Jesse ook een heel potje. Soms eet hij hem niet helemaal op en krijgt hij de andere helft 'smiddags.

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/hqZap2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Minke ook altijd hele potjes. Ik maak het nu zelf en dan eet ze zo’n driekwart avent bakje leeg ( platic afsluitbare bakjes). En om eerlijk te zijn zou ze dan volgens mij nog wel meer lusten… Dus met een heel potje niets mis hoor lijkt mij.

Nee hoor gewoon lekker een heel potje geven, daar zijn ze tenslotte voor gemaakt. Anders zouden ze idd wel kleiner zijn. Ik maak het fruit voor Tim ook zelf en dat is denk ik zelfs iets meer dan dat er in zijn potje zit. En alles gaat er zo in bij hem. Enne wat de rest ook al zegt, fruit is hardstikke gezond dus dat kan echt geen kwaad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

quote:
Minke ook altijd hele potjes. Ik maak het nu zelf en dan eet ze zo'n driekwart avent bakje leeg ( platic afsluitbare bakjes). En om eerlijk te zijn zou ze dan volgens mij nog wel meer lusten... Dus met een heel potje niets mis hoor lijkt mij.

Daar doe ik het ook in... enne helemaal vol enne ... gaat helemaal op

Dat mag idd gewoon een heel potje, alleen verdeel ik het wel over de dag in 2x,
s’ochtend de helft en s’middags de andere helft, maar goed dat is denk ik ieder voor zich, voor ons kwam dit beter uit omdat hij anders de fles ging weigeren van 11.00 uur

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gisteren pikte ze het dat ze een half potje kreeg, maar normaal begint ze al te hijgen als ze het bakje alleen al ziet! Ik wil het haar niet onthouden en dus geef ik lekker een heel potje! Inderdaad gaat hier anders ook het alarm af: hoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe! Zoiets!

Als je zelf dan fruit maakt, vers, hoeveel cc geef je dan? Ze krijgt op het kdv 150cc zeiden ze. Geven jullie dan ook gewoon 200cc, dus ‘potjeshoeveelheid’? Dat zijn dan misschien wel twee appels, of een appel en een banaan…maar twee stuks fruit lijkt me prima!

Morgan krijgt op het kdv inderdaad 2 stuks fruit en dat gaat ook helemaal op. Of ze krijgt een smoothie, vind ze ook helemaal het einde.

Hier vanavond eten geven in de kinderstoel. Ze zat keurig recht en de pompoen (hier ook een groot succes) ging allemaal naar binnen.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

De hutspot was hier vanavond ook een kassucces! Maar nu is het brullen geblazen, ze wil NIET slapen. Ga haar maar de laatste fles geven, hopelijk slaapt ze dan. Sprongetje he, vervelend soms! Smoothie lijkt me ook lekker trouwens!

Friso heeft smooties.

Enne morgan had vanaf kwart over drie niet meer geslapen dus die was zo vertrokken om 19.00. Ze heeft even liggen mieren. doekje buiten haar bed gegooid dus even terug gegeven en daarna was ze zo vertrokken. We hebben nu de camera aan de radiator vastgemaakt dus ik kan nu precies zien waar ze ligt. Gister was ik haar ‘kwijt’

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

al vroeg verstoppertje

Groetjes Michelle

ha ha ha heb je die foto’s op me hyves nooit gezien dan??

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

jawel ik vind dylano ook overal in zijn bed hahahaha, waarom kunnen ze niet gewoon blijven liggen???

Groetjes Michelle

ik baal dat rico op het moment bijna niks mag hebben,

geen yoghurt, geen brood, geen liga of andere koekjes.
moeten eerst die onderzoeken afwachten… wel zielig eigenlijk, want hij heeft tussendoor ook wel is zin in iets want dan grijpt ie alles uit mn hand kwa eten

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker