Post partum depressie

Nee oke das waar, maar je kan een beetje een idee hebben peuterpuberteit hebben ze allemaal toch, alleen de een iets erger dan de andere.

Groetjes,

Michèle

die krijgen ze indd allemaal daar komen we niet onderuit

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hoi hoi,

ja, mijn arts in het Rotterdamse Erasmus ziekenhuis zei dat een te laag calciumgehalte voor paniekaanvallen kan zorgen. Ik heb net weer bloed geprikt en heb volgende week een belafspraak staan om te kijken of het al iets is opgehoogd door de medicijnen. Ik moest de hoogste dosis nemen, zo hoog dat ze heel raar stonden te kijken bij de apotheek, maar ja als het mij helpt ben ik allang blij… ben nog steeds aan het w88 tot de anti-depressiva aanslaan, a.s. zaterdag is het 3 weken geleden, ben benieuwd…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Anti depressieva staat 2 tot 4 weken voor voordat het aanslaat. Het kan soms iets langer duren ligt aan de hoogte van de dosis ook. Bij mij duurde het toen 4 weken.

Groetjes,

Michèle

He von,

Hopenlijk toch snel verbetering.
Ik herken bepaalde dingen, maar hier is het niet zo erg dat ik hulp moet hebben.
Afgelopen week ook 2x huilend in slaap gevallen, ben dan zo verdrietig (geen idee waarom) terwijl het allemaal zo goed gaat eigenlijk. Vraag me soms af of ik wel een goede moeder ben etc. etc.
Twan doet het super, was vandaag alleen ziek, dus geen reden tot klagen. Toch nog hormonen na 5 maand denk ik, terwijl ik afgelopen week wel voor het eerst weer ongesteld ben geworden.

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hallo von,

Ik heb ook een ppd. Het begon allemaal 5 dagen na de bevalling./ Ik had angstaanvallen en paniekaanvallen. En wilde mijn kind wegdoen. Ik kon het niet luchten of zien. Ik HAATTE het.

Toen ben ik met rené samen toen hij 2 weekjes oud was naar mijn ouders gegaan en die hebben op mij gelet en hoe ik met rené omging. Ik zat inmiddels aan de antidepressieva en de oxacepam. Het hielp iets maar niet veel. Toen na 2 weken wilde ik graag weer naar huis. Eenmaal thuis kreeg ik gelijk weer die paniekaanvallen. Maar heb doorgezet. Op een gegeven moment ging alles goed maar toen kreeg rené een liesbreuk links en toen rechts en toen een reflux dus hij is in totaal 5 weken opgenomen geweest in het ziekenhuis. Eenmaal weer thuis met hem alleen begonnen de paniekaanvallen weer. Dus ik weer naar mijn moeder met hem voor 1.5 week. Ik had er zo schoon genoeg van en heb een hoop gelezen over de ppd en ik eisde bij mijn huisarts hormoonpreperaat en een vitamine b complex. Ik had inmiddels een nieuwe huisarts en hij zei ooo baat het niet schaat het niet dus ik heb de hormoonpreperaat gekregen. En na een paar dagen al resultaat. Nu heb ik GEEN paniekaanvallen en angsten meer en ik kan gewooon overal tegen. Huilen ooo nou en het maakt me allemaal niet meer uit. Als je wil kunnen we misschien prive gaan of op msn.Ik vind het wel fijn om met een lotgenoot hierover te praten.
Mijn msn is sabrinamunne@hotmail.com.

groetjes van sabrina en rené