Hoi hoi,
vanochtend ging het dus helemaal mis… Lisa werd wakker om half 7 en schreeuwde weer van de pijn… tijdens dat ik haar de fles gaf, kreeg ik een mega paniekaanval die maar niet wegging. Mijn man heeft toen gelijk de huisarts gebeld en ik heb kalmeringstabletten geslikt en ben met mijn moeder meegegaan want we moesten toch allebei bloedprikken ( ik voor mijn schildklier, waarvoor ik onder behandeling ben). GGZ Crisisdienst is gebeld en om half 12 waren die er al om met mij te praten… gelukkig maar, want de diagnose luidt zware post partum depressie en aan de anti-depressiva… met de stoffen van de schildklier was alles in orde, dus dat speelt niet mee… heb mijn koffer ingepakt en logeer nu voor een paar nachtjes bij mijn ouders, samen met mijn oudste dochtertje, die wil ik heel graag bij me hebben… die vindt het ook leuk om eindelijk eens samen met mama in één bed te slapen (zeurt ze al 4 jaar om)… hopelijk kom ik zo een beetje tot rust… af en toe eens bellen hoe het thuis gaat, want voor mijn man is het ook een hele verandering om de zorg voor Lisa nu continue te hebben… ik kan en wil (ik weet het klinkt heel erg) even niet voor haar zorgen, heb het gevoel geen band met haar te hebben… ik weet diep in mijn hart echt wel dat ik van haar hou en dat alles weer goed gaat komen, maar ik moet nu even aan mezelf denken… ik zou hier nog zoveel meer kwijt kunnen, maar wil jullie verder niet lastig vallen, ik voel me al schuldig genoeg dat ik nu heel veel moet vragen van mijn man en ouders… het zal 2 a 3 weken duren voordat de medicijnen aan gaan slaan, maar ik hoop dat in de tussentijd Lisa het beter gaat doen en ik me toch wat beter ga voelen…
Grtz Von