Poesje mauw zingen

Onze kleine meid wordt alweer zo groot ze is nu 1,5 jaar. Ze kletst onztzettend veel. Ze zegt bijna alles van goedemorgen tot weltrusten. Als ze een goede bui heeft dan roept ze alles na wat wij zeggen en dan ook echt moeilijke woorden. Nu zingt ze sinds 2 weken ook al liedjes. Dat gaat als volgt: poesje mauw, kom es gauw, ik heb melk voor jij, en mij, rijstbij, smullen wij. en dan ook echt met de juiste melodie. Vindt het echt ongelooflijk hoe snel ze gaat.
Moet ook steeds zo lachen als ze in bed ligt en dan door de babyfoon hoor: hihihi hahaha stond bij, keek er naar.

Dus pas maar op idols en x-factor kandidaten, mijn dochter komt eraan!!!
Moest dit gewoon even kwijt, (ben ook zo trots op haar)
fijn weekend allemaal.

Wat leuk hè?! Lekker trots zijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier staat er nu een schaapje schaapje heb het witte wol achter me te zingen. De woorden zijn er nog niet helemaal maar de melodie klopt helemaal. In de manenschijn is trouwens favo als het gaat om het interactive zeg maar

Groetjes,

Michèle

Wat ontzettend knap dat ze dit liedje kan zingen.

Tim is niet zo muzikaal, die vind het veel leuker als papa en mama zingen. Haha totdat hij wat ouder is en erachter komt dat we eigenlijk heel vals zingen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

goed hoor!
leuk liedje ook

Ik vroeg me eigenlijk ook af wie welke versie kent,

want ik ken :
Poesje mauw, kom eens gauw, ik heb lekkere melk voor jou,
en voor mij, rijstebrij, ooohh wat heerlijk smullen wij
Hondje waf, waf waf waf, blijf toch van mijn melkje af,
niet voor jou, maar van mij, oooohh wat heerlijk smullen wij

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Kipje tok, tok tok tok, kom eens uit het kippenhok. Leg voor mij één lekker ei. Oh wat heerlijk smullen wij.

Liefs

Wat knap zeg, Sanne zegt alleen met een glimlach hahaha. Ze danst wel mee op het ritme.

Gaat echt heel snel. Ik merkte aan Sanne dat ze van het weekend in een keer van alles zei. KOM, AUTO, APPEL, FRUIT, PEER, KIJKEN, KOETJE, PINGUIN ( ja dat vind ik ook raar, maar staat in een boekje).

Ik zei nu moet je echt ophouden hoor! Zo gaat het veel te snel.

Groetjes Carolien

Inge, thanks! Ik was de laatste regels van ‘hondje waf’ vergeten en zong altijd maar iets. Dit klinkt inderdaad logischer dan wat ik altijd zong…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek: haha WAT zong jij dan???

@Kikie wat leuk! Dus het poesje het hondje EN de kip?
welke volgorde??

@Carolien:

Rico had laatst ook zo’n dag,
Hij zei in eens bijna een hele zin: hey mama, is MIJN mama
ik vond dat zo raar!
En sinds kort zegt hij ook: “hey papa en mama”

Hondje waf, waf waf waf. Blijf toch van mijn lekkers af. Lekker dier, van plezier, tralalalalalalalalaaaa!!!"

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Eerst poesje dan over het hondje en daarna de kip.
En het hondje zingen wij zo: Hondje waf, waf waf waf, Blijd is van mijn lekkers af, Kom een hier heel lief dier, oh wat hebben wij een plezier.

Liefs

Dan zat ik niet eens zo ver uit de goede richting!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Hondje waf, waf waf waf. Blijf toch van mijn lekkers af. Lekker dier, van plezier, tralalalalalalalalaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"--------->> Wordt: regel voor mij een flesje bier Glaasje wijn rijmt niet

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/NJdGp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

@Kikie: oke haha heb m net voor rico gezongen tijdens tandjes poetsen,
hij gaf geen kick!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 13 Apr 2010 19:46:43

Goed zo! Zou het elke dag zo doen haha

Liefs

Ik kende het alleen maar tot aan ‘oh wat heerlijk smullen wij!’ Weer wat geleerd. Eva luistert wel als ik het liedje zing, maar gaat dan weer wat anders doen. Ik oefende vandaag met wat woordjes zoals met dieren en fruit, maar buiten wat wijzen komt het verder echt niet aan. Ze reageert nauwelijks op die boekjes. Ze speelt liever. Ach, komt vanzelf wel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

ja leuk is dat he rainbow!
zo heb je veel kinderliedjes waarvan iedereen een eigen tekst heeft lijkt wel.
ook bij klap is in de handjes.
dan gaat het niet alleen: klap eens in de handjes t/m op het boze bolletje (aan het eind) maar ook erna: zooo varen de scheepjes voorbij

en dan nog dij, dij Inge

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

dij dij?
zo varen de scheepjes voorbij, dij dij???
hahahaha

Wauw, Lianne, Wat is jouw kleine meid snel zeg, dat je al zoveel zegt en zingt!

Nora doet een pogingen, maar komt nog niet zo ver. Ze doet visje visje met de gebaren, maar zingt alleen sisje sisje.
En laatst waren we bij opa en oma en toen zong mn moeder dat liedje van m’n opa m’n opa m’n opaaaaa in heel europa niet zo iemand zoals hij (enz) Toen zat ze op schoot daarna en in bed die avond heel de tijd opa opa opaaaa en dan wat gemompel… Ging wel op de melodie, terwijl ze pas voor het eerst dat liedje had gehoord. Knap he!

enneh… na op je boze bolletje komt:

Handjes in de hoogte, handjes in je zij…

ZOOOOOOOOOOO varen de scheepjes voorbij.

Wij hebben van die boekjes met ‘songteksten’ waar kinder cd’s bijzitten. Dan blijkt ineens dat op een grote paddestoel anders gaat en dat een heleboel liedjes nog extra coupletten hebben. Leuke aan die kinderliedjes is dat de melodie en vaak ook de tekst zo logisch is, dat je het zo onthoudt! Ik heb ondertussen al een heel repetoire. Nora weet wel geluidjes tot op de seconde te plannen, bijvoorbeeld het oeoeoeoe in dikkertje dap en ia dea in papagaaitje leef je nog.

Leuk, ik ben dol op muziek! En zit tot mijn grote schaamte vaak overdag op mn werk van die hele foute teksten te zingen achter de computer! “Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant heeft de alledikste billen van het hele land…” Gelukkig luisteren mn collega’s al niet meer naar me…

Lilypie Second Birthday tickers