Poesje mauw zingen

Hmm… misschien moet ik met Seth ook wat meer gaan zingen, want hij vindt ht wel heel leuk.
Maar ik ken nog steeds heel weinig liedjes.
En na 10x klap eens in je handjes, en 3x in de maneschijn heb ik die liedjes ook wel weer gezien.

Liske: Waar heb jij die boekjes met cd vandaan?

Enne… ik zing thuis ook heel de dag K3 en allemaal liedjes van die kinderprogramma’s, die blijven zo erg in je hoofd zitten!!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

haha geweldig hoor.
nou hier wordt ook nog niet meegezongen hoor, net als bij Nora doet ook Lindsey wel al wat geluidjes mee, ze (her)kent de liedjes wel heel goed want ook gebaren doet ze over het algemeen (als ze er zin in heeft) goed mee. dierennamen kent ze eigenlijk alleen poe (=poes) en woe (=woef/hond). dus een liedje zingen zit er hier echt nog niet in haha.

liefs,
Rinske

Wij hebben van deze serie

http://www.kidsmarketeers.com/?pagina=3&pID=2&thisPID=

lievelingsliedjes 1 en 2 en dierenliedjes. 1 hebben we er gekregen toen Nora geboren werd en de andere twee bij de Makro gekocht geloof ik.

Wij vinden het erg leuk. Nora herkent ondertussen ook de plaatjes bij de liedjes. Voor ons een goede manier om al die weggezakte liedjes weer op te rakelen. Nora komt zo op de basisschool goed beslagen ten ijs !

liefs

ja die heb ik ook, echt superleuk.
Lindsey staat altijd helemaal mee te zwingen!

liefs,
Rinske

quote:

enneh… na op je boze bolletje komt:

Handjes in de hoogte, handjes in je zij…

ZOOOOOOOOOOO varen de scheepjes voorbij.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/Awgrp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Ja dat snap ik
maar ik zei de begin regel en de eind regel
had geen zin om de hele tekst op te schrijven, daarom zei ik: na het laatste: op het boze bolletje.

Mijn vader zegt ipv op het boze bolletje "boven op het bolletje"
dat vond ik eigenlijk ook liever klinken

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij zingen ook altijd klap eens in de handjes en dan doet Tim alle gebaren mee. Ik zong ook altijd op je boze bolletje Inge, maar mijn man vond dat ik moet zingen op je lieve bolletje. Dus hier is het op je lieve bolletje

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

haha of op je knappe bolletje
knap zijn ze zeker!

Wij zingen altijd op je bolleboosje, dat vind ik ook veel liever klinken

Liefs, Anne

haha ja want EIGENLIJK zijn ze zo lief niet altijd
de peuter pubers hahahaha boze bolletje kan dus best wel… maar rico kijkt alleen boos naar vreemde mensen. deed ie eerst nooit!
als ie dan verlegen wordt en mensen spreken hem dan TOCH aan dan kijkt hij echt zo boos naar die mensen. echt als blikken konden doden waren ze stijl achterover gevallen.
en het leuke is, dat ie dan mij weer aankijkt en zo lief kijkt dat ik m helemaal plat wil knuffelen

hier op het “kleine bolletje” hahahah dat kan dus ook

En hier: “boven op je bolletje.”

Wat veel variaties, leuk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek; haha ja zo zong mn vader het ook
tegen mij werd vroeger op je poppen bolletje gezongen want ik had echt een poppen hoofdje ofzoiets,

Bij ons is het het boxe bolletje. En mijn schoonmoeder zingt er ei ei achter aan.

Groetjes,

Michèle

Wij doen er hoera achteraan
Omdat we hem hoera wilde leren voor zijn verjaardag, maar hij denkt nu dat het achter het liedje hoort

Liefs, Anne

Ha ha ha hoera zeggen wij hier als Ajax speelt en dat snapt ze heel goed

Groetjes,

Michèle

@Michele: hier zeggen we HEUUUHHHH als ajax moet spelen. En rico doet dat nog steeds na incl. handjes in de lucht

ja hier ook heeuuhhhhh soms hoor, is maar net waar ze zin in heeft Inge.

Groetjes,

Michèle

die 2 moeten samen op de bank ajax kijken

die 2 moeten samen op de bank ajax kijken

Ha ha ha daar heeft ze geen geduld voor

Groetjes,

Michèle