Plastisch chirurg geweest voor handen

Medicijnen o.i.d. zijn er niet voor, en beter zal het er waarschijnlijk niet op worden.
Maar misschien dat bijv. fysio wel zou kunnen helpen om erger te voorkomen. En dan zorgen dat mijn spieren meer getraind worden, zodat die eigenlijk het werk van de pezen en gewrichten kunnen overnemen zeg maar.

Maar goed, daar hoor ik als het goed is meer over bij de reumatoloog.

Ik heb die hypermobiliteit dus eigenlijk in al mijn gewrichten. Heb nooit geweten dat dat deze problemen kon opleveren. Ken wel andere mensen die hypermobiel zijn en bijv. steeds elleboog uit de kom o.i.d. hebben. Zoiets heb ik nog nooit gehad.
Maar blijkbaar komen deze klachten hier ook door. En nu ik er op aan het googelen ben gegaan kom ik toch wel meer herkenbare dingen tegen.

Enne tja… aardappels schillen praat me dr niet van. Maar ook vaatdoek uitwringen, kracht zetten om iets te poetsen… Schrijven (maarrrr gelukkig hebben we tegenwoordig computers ) etc.

@Esther, ik had ook juist MET pil altijd een hoog HB… en zonder pil is het te laag.

Gewijzigd door - Suzsje op 18 Aug 2011 18:27:41

Fijn dat het geen Dupuytren is. Maar wel heel vervelend dat het waarschijnlijk overbelasting is en ze er verder niets aan kunnen doen.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers