He jakkes…
Ik heb al een hele tijd bobbels op mn vingers. Soms last van, soms niet. Heb me er eigenlijk nooit zo druk om gemaakt. Maar nu de afgelopen maanden werden het er steeds meer, dus toch maar eens mee naar de HA geweest gister.
Ik moest meteen gaan bloedprikken voor reuma daar schrok ik toch wel even van. Had daar eigenlijk geen moment aan gedacht!
Bah het zit me helemaal niet lekker. Mijn schoonzusje heeft ook reuma… en als ik dan zie wat dat allemaal met haar doet… staat dat mij ook te wachten???
Als het zo is vallen er wel meer puzzelstukjes op zn plaats… pijn in mn bekken die ik nog toeschreef aan de bekkeninstabiliteit tijdens de zwangerschap van dochterlief… slapende benen en zere voeten die ik toeschreef aan de vergroeiïng in mn rug… Zou dus ook allemaal reuma kunnen zijn?
Verder moest ik een rontgenfoto laten maken, om te kijken hoe het zat met mn gewrichten. Maar eh (psssst geheimpje!!) na dat gedoe een paar maanden geleden met die pillen vergeten en vage testen ben ik helemaal niet meer opnieuw begonnen met de pil, en nu ben ik een week over tijd
Blijkbaar ben ik van de vage testen, hahaha. Dus we weten nog niks. Maar omdat ik toch bloed moest prikken hebben we de HCG er maar meteen bij gedaan. Voor die uitslag kan ik morgenochtend bellen, de rest pas volgende week.
Als t negatief is moet ik meteen een afspraak maken voor rontgenfoto. Anders nog ff 9 maanden wachten
Spannend… en tja… nu eindelijk besloten dat nog een kindje toch wel mooi zou zijn, komt dit erbij! Zwanger en reuma lijkt me nou ook weer niet zo’n fijne combi.
Gewijzigd door - Suzsje op 22 Apr 2011 14:23:15
Gewijzigd door - Suzsje op 10 May 2011 19:43:06
Gewijzigd door - Suzsje op 31 May 2011 20:03:37
Gewijzigd door - Suzsje op 12 Jul 2011 14:10:28
Gewijzigd door - Suzsje op 17 Aug 2011 21:41:34