Pippy mee gaat housuh

dit jaar moet het dan maar gaan gebeure… vorig jaar was ze lekker uit logeren zodat papa en mama konden gaan housuh in eindhoven maar dit jaar vallen de oppasmogelijkheden tegen…
dus ja… wij gaan al zo’n 10 jaar naar eindhoven, daar draaid heel de dag zodiak, lekker stampuh… dus nu nemen we haar maar gewoon mee, heb van die oorbeschermingdingen voor haar (knalroze) en aangezien ze hier thuis ook uit haar plaat gaat op mama’s hardcore herrie… moet dat lukken…gaan we maar wat korter en wat nuchterder uit onze plaat… en eigenlijk vind ik het wel belangrijk dat ze ook 'cultureel ’ word opgevoed… heb een vriendinnetje waar de ouders haar ook altijd meenamen naar festivals… en die heb geen festivalvrees… die kan heel goed tegen grote mensenmassa’s … zal ik maar zeggen…
en zodiak draaid op een groot terrein waar het nooit stampdruk is,… dus het is ook wel relaxt voor haar, alst te druk is zijn we natuurlijk gewoon zo pleitos!

vind het wel spannend voor de eerste keer uit housuh met me dochter

Pippy is geboren 17.07.2009

Klein house-dametje in de dop!
Ben wel heel benieuwd wat ze daarvan gaat vinden.
Thuis uit je plaat gaan op mama’s hardcore herrie (leuke omschrijving! ) is denk ik toch wel een beetje anders dan in de mensenmassa… maar wie weet vind ze het super leuk. En net wat jij zegt, gaat het niet dan toch maar eerder naar huis.
Ik hou het nog even bij de sprookjeshof en kabouterland, maar ja wie weet ga ik in de toekomst ook nog eens met m’n zoon op stap!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ha ha ha gabber pippy ipv gabber piet… geweldig enne alleen vitaminepilletjes he

Groetjes,

Michèle

nee maar vorig jaar wast ook zeker geen ‘mensenmassa…’ want daar gaat mama nie eens tussenstaan… ze hadden namelijk ook een tunnelfeestje, nou daar krijg je mij nog nie met 10 knuppels naar binnen… en al helemaal nie met kind…dit is een kei groot plein en vorig jaar werd het pas druk na het eten… dus daar gaan we maar voor…verantwoord housuh met gabber pippy!

Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden, wanneer gaan jullie?

Zelf ben ik heel flexibel en neem Tim al snel overal mee naar toe. Maar persoonlijk zou ik zoiets niet doen. Geen aanval naar jou toe hoor, bedoel meer dat ik het niet zou doen. Zou voor mij niet goed voelen om mijn kind aan zoveel herrie bloot te stellen.

Heel veel plezier in ieder geval.

Groetjes,
Sandra

op queensdag dus 30 april… bovendien heb zij oorkleppies op die eigenlijk voor de formule 1 races zijn ontworpen en das nog wel 5 keer zoveel herrie dan die dj weet te creeren da scheelt

Wel even een actie foto van gabber-pipy met dr knalroze oorkleppies he?!!!

Veel plezier!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hebbie ook een pitbull smoking voor der??

Groetjes,

Michèle

nee jammer genoeg geen cavello in haar maat, maaar haar rasta adidaspak is ook een goede voor haar stampervaring!

ofcourse ga ik voor de aktiefoto’s !!! (als iemand ze dan ff voor mij op de site kan gooien want da kan deze mama nog steeds nie hahahhaa)

Oeh die is ook fout gaan we ook voor… enne hebben ze tegenwoordig geen aussies meer dan??

Groetjes,

Michèle

nee volgens mij worden die nie meer geleverd…tis nu weer een beetje leger outfit bij de hardcoreknallerts

Ha ha ha jammer, die dingen zaten zo lekker en dan met je air max classics…

Groetjes,

Michèle

hahahaha echt wel !

enne een bonbertje natuurlijk he.

Groetjes,

Michèle

haha lees het nou pas, dat is echt super gaaf! wij gaan ook naar eindhoven als we goedkeuring hebben dat de oppas door kan gaan iig…
echt stoer dat Pippy mee gaat hakkuhhhh!!! Raveeeen

dan gaat morgan alleen braaf mee naar de kermis

Groetjes,

Michèle

hahaha en Rico braaf mee naar de carnavals optocht… ohw en zelfs dat ging niet door omdat ie ziek was

Ah arme rico.

Groetjes,

Michèle

wordt volgend jaar wel met stijl ingehaald he da snap je zelf ook wel

Ha ha ha ja dat snap ik.

Groetjes,

Michèle