Pippy mee gaat housuh

jep 'n uur of 6 s’ochtends te bed ofzo… we zien wel

Gekkie

Groetjes,

Michèle

nou we kregen gisteren al een voorproefje van die kleine housekees…want we kwamen in een kleding-winkel… ja ik ga daar altijd naar binnen want het is heel goedkoop en ik noem het altijd het ’ sluttiewinkeltje’ want wat daar werkt… ow owoowowowow… van dat grut van 16 … verschrikkuluk …maar goed, ze hadden dus echt kei hard darkraver aan staan…leek wel of je de club binnenstapte…en jahoor daar ging madam, kei hard aan de boemel voor de spiegel, stal de show in die winkel … kei leuk, dus volgens mij gaat dat helemaal goed komen

Pippy is geboren 17.07.2009

hahahha ge-wel-dig!! op hak les zetten. doe ik mee rico ook haha in huize helliemond

@ Sugars ha ha ha wij hebben een winkel met heel veel goth, alto en emo kleding. Daar wil morgan altijd naar binnen dus je raad al wat voor typje ik heb

Groetjes,

Michèle

ow ja als ze op dr moeder lijkt komt die periode ook nog wel, heb ook een ’ dark’ engeltje met doodskoppie in haar kamer hangen, zij kust het engeltje niet maar het doodshoofdje krijgt elke avond een smakkert hahahhahaa!!!

hmm kind van mijn hart hoewel morgan vanmorgen weigerde om der metallica t-shirt aan te doen

Groetjes,

Michèle

ja ik heb vanmorgen afscheid genomen van haar bobmarley en johhny cash romper…kreeg haar dr nie meer in ! snik !

Even een tip tussendoor In Amsterdam heb ik gezien dat ze nog wel Aussies verkopen!!! Bij het Museumplein als ik me niet vergis…

op dat marktje ? of echt in een winkel?
nou heb er nog wel een paar op zoldert… maar ja daar past ze nog nie in hahaha

Ha ha ha als het echte aussies zijn dan verkopen ze ze waarschijnlijk in het museum zelf

Groetjes,

Michèle

Nee dat was echt in een winkel! Een echte authentieke Australian winkel!

Adres snel kom geef op…

Groetjes,

Michèle

Max Euweplein 52 Amsterdam

Hm onthouden

Groetjes,

Michèle

Leuk zeg! Ik had dat adres even gegoogled, en kwam op de site van die winkel. Er is ook een webshop, dus je hoeft niet eens naar A’dam voor een nieuwe Ausie

Groetjes Anouk

Ha ha ha dank je Anouk alleen als de prijzen nog de prijzen van toen zijn dan heb ik toch echt eerst een nieuwe baan nodig

Groetjes,

Michèle

tjah… je hebt er zeker wel een goed betaalde baan voor nodig! Hahaha! Ik zag Joey al in zo’n pakkie lopen:D Maar helaas, geen kindermaten en wel reuzenprijzen! Hahaha

Groetjes Anouk