Peutertje overleden

http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/12950/2-jarige-peuter-komt-onder-vrachtwagen-en-overlijdt-video-1.html

Oh wat vreselijk, wat vreselijk erg!!! Ik heb er geen woorden voor!!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik heb er geen woorden voor…voel me leeg en misselijk en dank god op mijn knieën dat ik die moeder op dit moment niet ben. Wat vreselijk!!!

vreselijk…

Vreselijk en afschuwelijk.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

geen woorden voor , mijn gedachte gaat uit naar de moeder en de twee kinderen die er bij waren

before you judge me, try hard to love me

PFF ik was al emo maar nu…brok in mijn keel wat ontzettend vreselijk verschrikkelijk onwijs erg… voor het gezin… jeetje die moeder heeft het gewoon zien gebeuren oh mijn god… jeetje ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen…

wat verschrikkelijk zeg!

liefs,
Rinske

Ik hoorde het tijdens het werk vanmorgen op de radio, kreeg er kippenvel van!!
VRESELIJK, dit valt gewoon niet in woorden te beschrijven.
Ik word al misselijk als ik aan het idee denk…

Ik las het op mijn werk dan wordt je inderdaad even niet goed.

Groetjes,

Michèle

Vreselijk, ik heb er echt geen woorden voor. Vanmorgen heeft ze waarschijnlijk eerst nog lekker geknuffeld met de kleine, en nu, nu is hij er niet meer…
Het zal je maar overkomen, volgens mij ga je dan helemaal kapot door zoiets. Heb gelijk Bo even stevig vastgepakt toen ik dit hoorde, met vol besef dat ik zo veel geluk heb om hem in mijn leven te hebben!!

liefs woezel

Zo erg en kinderen van mijn broertje en zusje hun school hebben het zien gebeuren… 1 jongen uit mijn zusje haar klas heeft het ook gezien en was erna helemaal in shock…
Mijn broertje en zusje zijn er gelukkig voor bewaard doordat mijn broertje net vandaag zijn buskaart kwijt was en dus zijn ze met de auto gebracht.
Ik ben zo blij dat God hun dit heeft bespaard.
Maar wat had ik graag gewild dat Hij de moeder ook dit leed had bespaard…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

quote:
Maar wat had ik graag gewild dat Hij de moeder ook dit leed had bespaard....

Niet om in dit topic verder te gaan hierover, want daarvoor is het andere topic, maar daarom heb ik moeite met geloven, maa ik vind het knap als een ander dit wel kan.

liefs woezel

O wat vreselijk! Ik heb echt kippenvel hiervan, wat erg!
Hier zijn echt geen woorden voor…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

O bah, ik heb gewoon tranen in mijn ogen en metersdik kippenvel…

bedankt voor het plaatsen maar ik ga echt niet kijken hoor…dat trek ik niet. De titel zegt mij genoeg, wat een verdriet. Dat kom je nooit te boven…
groetjes,
Wendy

Ik heb naar het filmpje gekeken, ik zit te huilen achetr de PC … o, vreselijk vreselijk wat een nachtmerrie

Heftig inderdaad zo’n ongeval. De nachtmerrie van elke ouder.

Hoewel ik me wel afvraag (en nu krijg ik mogelijk heel de site over me heen maar dat risico neem ik maar), hoe je uit een fietszitje kunt vallen als je goed in de gordeltjes zit?

Even vooropgesteld natuurlijk dat berichten in de media kloppen dat-ie eruit gevallen is. Ook vastzittend in zo’n zitje kun je bij een lelijke val zo terechtkomen zoals hij terechtgekomen is. Dus het blijft altijd een tragisch ongeval.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Mar 2011 13:19:58

@Sje
Het filmpje heb ik niet bekeken, maar de foto’s wel. Jouw ‘vraag’ ging ook gelijk door mijn hoofd. Maar op de foto’s zie ik dat het stuur van fiets van moeder er af is. Ik vermoed dus eigenlijk dat hij met fietszitje en al onder de vrachtwagen is gekomen…Maar hoe dank ook: het is en blijft een drama.

@Sje; waarom zou je iedereen over je heen krijgen het is toch de harde waarheid? ik vraag me dat zelf ook afmits fiets en al onder de vrachtwagen gekomen zijn want het stuur van de fiets enzo was er ook af (zag ik op het filmpje) het is gewoon vreselijk voor de ouders dit mee te maken dat zoiezo. ik begrijp wel wat je schrijft.

Precies, zou goed kunnen hoor dat hij wel gewoon vast zat en met stoeltje en al onder de vrachtwagen gekomen is. Dat stuur is er niet voor niks afgezaagd. Maar overal lees je dat hij eruit gevallen is en dan ga je wel nadenken.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Mar 2011 13:26:24