Peutertje overleden

ja dat is waar… misschien zat hij uiteindelijk dan niet goed vast of had zich ongezien wat losser gewurmd ik weet het ook niet…

Maar er zat ook een kindje achterop en die is niet gewond zeggen… ik snap niet helemaal hoe ze dan is gevallen…

Ze is eerst tegen de vrachtwagen aangebotst waardoor de fiets is omgevallen. Toen is het peutertje onder de vrachtwagen gekomen.
Tsja en hoe precies dat staat nergens echt duidelijk vermeld…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

de moeder is zelf ook niet gewond en die zat ook vrij dicht bij het stuur dan…OF ze heeft echt geluk hiermee of het kind is wel uit de stoel gevallen want ik kan bijna niet geloven dat die moeder totaal niets heeft als het kind niet uit de stoel is gevallen en dus samen met moeder op de grond lag.

Ow wat verschrikkelijk!

Ik denk dat (het zal een flinke klap zijn geweest) dat de stuurpen met zit en al is afgebroken en zo onder de agen is beland!

Ow man het zal je maar overkomen!

Danielle

@bakmama, hier heeft moppie lekker een supergave roze helm op hoor. Ik zie het niet vaak in de buurt kindjes met helmpjes op maar ik denk altijd wat is het nou voor moeite om de helm op te zetten het is toch gewoon een beetje extra bescherming? Alle beetjes helpen een beetje. En zeker met een klungel als mama
groetjes,
Wendy

Ooo wat afschuwelijk.
Ik heb ook serieus na zitten denken om de kinderen een helmpje op te zetten op de fiets.
Al had een helmpje hier mss niet eens geholpen.

Pfff, ik heb er net even naar zitten kijken. Wat afgrijselijk zoiets he? Toen ik het bericht donderdag op de Telegraaf las, zat ik echt met tranen in mijn ogen. Zoiets hoop je echt nooit mee te maken, het is een nachtmerrie. Eva zit ook zo bij voorop op de fiets en ik vind het soms ook gewoon eng. Zeker als het druk is. Dan dacht ik al weleens: ‘Als we nu maar niet vallen!’ Daarom ging ik ook echt niet weg als het sneeuwde! Doodeng. En je ziet nu wel wat er kan gebeuren…Een helmpje had dit arme ventje ook niet kunnen redden vrees ik…Ik krijg er kippenvel van!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik heb altijd geleerd van mn ouders bij grote vrachtwagens enzo uit de buurt te blijven met de fiets. En dat heb ik altijd gedaan en zal ik ook altijd blijven doen. Helemaal met kindjes op en naast de fiets zou ik nooit zo dichtbij zo’n grote vrachtwagen langs fietsen. Gelukkig wonen wij in een rustig dorp. Dat scheelt sowieso al. Maar als ik in de verte een bus of vrachtauto of tractor zie dan stop ik wel even en wacht tot ie weg is!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie