Peuterspeelzaal

Vanmorgen ben ik naar een peuterspeelzaal hier in de buurt gereden en heb gevraagt of er nog plek was. Ja er was plek vrij. Daar hebben we erg veel geluk mee want we zijn een beetje laat met aanmelden. Morgen mag Joyce al komen.
Dan mag ik erbij blijven. Als het goed gaat en de peuterspeelzaal mij bevalt dan ga ik haar inschrijven en gaat Joyce binnenkort twee dagdelen naar de peuterspeelzaal. Ik kijk erg uit naar morgen. Ben erg benieuwt hoe Joyce het zal vinden daar.

Miranda

Jeetje wat wordt Joyce alweer groot dan!
Hier pas met 2,5 naar de peuterspeelzaal.
Heel veel succes morgen!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

zo miranda dan heb je idd geluk,meestal hebben ze wel wat wachttijden

maar ben benieuwd hoe ze het zal vinden

wel verslag doen he

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hai,
ja spannend he.
lucas nu ruim 2 en een half gaat vrijdag voor het eerst ik ben bang dat ik het niet droog hou
succes morgen

quote:
wel verslag doen he
jaaaaa uiteraard
quote:
lucas nu ruim 2 en een half gaat vrijdag voor het eerst
heel veel succes vrijdag

Wat leuk, spannend hoor!

Hier komen ze als de kinderen 2 worden thuis langs met informatie en dan kan je je kindje inschrijven. Als je kindje 2,5 is dan mag het naar de psz.

Cas is vanmorgen weer geweest na 6 weken vakantie en dat ging heel goed.
Kreeg nog net een kus toen we weggingen, meneer zat al weer met zijn vriend te spelen.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

leuk miranda .ben benieuwd hoe ze het zal vinden .
spannend

groetjes marielle mama van tanja

Wat spannend voor die grote meid van je, en voor jou natuurlijk ook.
ben benieuwd hoe ze het zal vinden.

Groetjes Marianne mama van Ruben

quote:
Kreeg nog net een kus toen we weggingen, meneer zat al weer met zijn vriend te spelen
Hihi wel leuk Jolanda, dat hij daar een vriendje heeft. Ik hoop dat Joyce ook iemand zal vinden waar ze leuk mee op kan trekken.

Marianne, gaat Ruben ook naar een peuterspeelzaal ?

Ja ook wij hebben besloten dat Justin naar de peuterspeelzaal gaat
Ik heb zelf jaren in het kinderwerk gewerkt en heb gezegt ik wil ze graag thuis houden
Dat heb ik bij Robin kunnen doen
Maar Justin word ouder en ik kijk dus naar hem en denk dan Voor jou vriend zou het wel heel goed zijn naar de peuterspeelzaal
Ik doe het dus echt niet voor mezelf maar puur voor Justin
Als het goed is mag hij dan rond april 2008
En ja dan ben ik een paar ochtende alleen
Wnat mijn grote vent gaat in december al naar school
Maar ja ik vind het toch moeilijk

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Heleen,

Ik ben erg benieuwt waarom je denkt dat het heel erg goed zou zijn voor Justin om naar de peuterspeelzaal te laten gaan.
Ik heb dat ook bij joyce omdat ze heel graag naar andere kinderen kijkt maar wij niet zoveel mensen om ons heen hebben met kinderen van haar leeftijd.
Ook hopen we dat ze wat meer leert om voor zichzelf op te komen.

Dank je wel Marielle

wij hebben tanja toen ze 2 was, naar de kinderdag verblijf gedaan. voor 1 ochtend in de week .en ze heeft het super naar de zin gehad .en ze leerde met andere kindere om gaan ook heel belangerijk .en voor de ontwikkeling .alleen maar met mama of oma is ook niet altijd even leuk .en daar deet ze weer andere dingen
dus benieuwd hoe joyce het vindt succes

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 03 Sep 2007 21:01:05

Oh wat spannend Miranda! Geniet ervan morgen! Je zult merken dat ze het hartstikke leuk vindt met al die andere kindjes. En wat een geluk zeg dat ze meteen terecht kan!

Wij brengen morgen onze oudste voor de allereerste keer naar de basisschool en vrijdag gaat de jongste voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Gelukkig heb ik genoeg papieren zakdoekjes op voorraad.

Groetekes, Sje

quote:
Ik ben erg benieuwt waarom je denkt dat het heel erg goed zou zijn voor Justin om naar de peuterspeelzaal te laten gaan
Justin is een ventje dat steeds nieuwe uitdagingen nodig heeft En goed ik kan ze bieden natuurlijk wat ik ook doe Ik denk ook dat het goed is voor zijn taalontwikkeling en misschien krijgt hij ook een beetje rust in zijn lijf Want ja Justin loopt niet die rent de hele dag hahaha En ja ze hebben daar allemaal nieuwe dingen waar hij lekker mee kan spelen Ik wissel thuis ook het speelgoed hoor om de paar weken maar toch vind hij het minder leuk En lekker met andere kindjes spelen vind hij ook heel erg leuk Het is toch anders dan met je broer of andere kindjes spelen die hier komen

quote:
Hihi wel leuk Jolanda, dat hij daar een vriendje heeft.

Nou zeker. Zijn zusje zit bij Lisa in de klas dus ze konden elkaar al voordat ze naar de peuterspeelzaal gingen.

Maar veel plezier vandaag.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Evianne mocht met 2 jaar en 4 maanden gaan, Jessin nu met 2 jaar. Ook wij hebben er voor gekozen alleen voor de kinderen. 1 van ons was immers thuis steeds. Maar ik merk dat het ze allebei alleen maar goed doet. Evianne was ERG eenkennig, vandaar dat we ervoor kozen om haar van het kdv naar de peuter speelzaal te doen. Jessin is een ander verhaal, die was lekker toe aan een nieuwe uitdaging en geniet er ook zichtbaar van.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Stephan hing ook altijd aan mij.
Maar hij vermaakte zich zo goed thuis, dat toen hij pas met 2,5 jaar aan de beurt was het ook echt vroeg genoeg was voor hem.
Voor die tijd was hij er gewoon totaal niet aan toe.
Bij Kaya is het heel anders.
Da’s zo’n bijdehandte tante
Als zij meteen met 2 jaar mag komen (over 2 mnd) dan doen we dat ook.
Zij wil juist heel graag met andere kindjes spelen enzo. En wat Heleen ook al zei: nieuwe uitdagingen.

Succes vandaag Miranda!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Miranda, hoe is het gegaan op “school”?

Groetekes, Sje

Ja ik is ook erg benieuwd hoe het gegaan is vandaag